مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین:

ترویج امید در بین جوانان از اولویت‌های اصلی برنامه ریزی ماست

۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۲:۰۱
کد خبر: ۲۷۸۸۶۰
ترویج امید در بین جوانان از اولویت‌های اصلی برنامه ریزی ماست
مشهدی آقایی: تحقق روحیه امیدواری عموما به حوزه جوانان بر میگردد که با توجه به اهمیت موضوع و سیاست گذاری ها در استان با محوریت جوانان صورت می گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد مشهدی آقایی، مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین، با اشاره به تنوع و تعدد فعالیت‌های حوزه‌های ورزش و جوانان بیان داشت: خوشبختانه با موفقیت‌های بزرگی که قهرمانان و ورزشکاران ارزنده استان در میادین مختلف آسیایی و جهانی کسب کرده اند میزان رویکرد و استقبال به حوزه ورزش بیشتر شده است که همین امر ضرورت برنامه ریزی‌های متنوع و خلاقانه در این حوزه ها را دو چندان می کند.

وی افزود: تحقق روحیه امیدواری و ترویج این روحیه عموما به حوزه جوانان برمی‌گردد که با توجه به اهمیت موضوع امید به عنوان یکی از شاخصه‌های اصلی، سیاست‌گذاری‌ها در استان با محوریت جوانان صورت می گیرد.

این مقام مسئول اشاره کرد:خوشبختانه با تعامل مناسبی که میان دستگاه‌های مختلف استان به ویژه استاندار و مجموعه نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی وجود دارد امید است در اجرای برنامه‌های این حوزه شاهد همکاری و همدلی بیشتری باشیم.

وی در خاتمه افزود: بیش از 90مکان ورزشی در استان وجود دارد که بنای مدیریت آن اعتماد به هیات های ورزشی است و رسالت وزارت ورزش و جوانان نیز خدمت به عموم مردم از طریق مکان‌های ورزشی است که امیدواریم با همدلی و همزبانی در بین تمامی مسئولین و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و برنامه ریزی منسجم و هدفمند هیات های ورزشی استان شاهد موفقیت های بیش از پیش ورزش استان در دو بعد همگانی و قهرمانی باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز