رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان:

همکاری مناسب صنعت و دانشگاه باید نقشه راه فعالان اقتصادی و دانشگاهیان باشد

۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۴:۱۴
کد خبر: ۲۷۸۸۷۵
همکاری مناسب صنعت و دانشگاه  باید نقشه راه فعالان اقتصادی  و دانشگاهیان باشد
اولین سمینار تنوع محصولات جدید گچ با حضور رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان در دانشگاه سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، اولین سمینار  تنوع محصولات  جدید گچ   با حضور   فعالان این  عرصه، اساتید  و دانش پژوهان  در تالار  دانش دانشکده علوم انسانی  دانشگاه سمنان برگزار گردید  .

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی سمنان برگزاری سمینارهای تخصصی را مثبت  ارزیابی و بیان نمود: این نشست  و همایش باید خروجی  مناسب و تاثیر گذاری در عرصه تولید و صادرات محصولات و فرآوردهای گچ  داشته باشد

جمعه ای تصریح  کرد: گچ  ماده ای است که در سطوح مختلف  می شود از آن استفاده بهینه و مناسب  کرد و در بعضی از کشورها با کمک فناوری نوین ابداعات و محصولات  جدیدی  به بازار معرفی  شده  است .

رئیس اتاق بازرگانی افزود: استان سمنان  با دارا بودن معادن غنی گچ با خلوص بسیار مطلوب می تواند اثر گذاری مناسبی در این صنعت  داشته باشد. بدین منظور  همکاری مناسب  فی مابین صنعت  و دانشگاه باید نقشه راه فعالان اقتصادی  و دانشگاهیان باشد .

 در ادامه نجفی کانی،  رئیس گروه پژوهشی  گچ دانشگاه سمنان، آخرین اطلاعات منابع گچ را به مخاطبین و صاحبنظران حاضر در این سمینار   ارائه نمودند . 

سومین  همایش  ملی گچ با محورهای  اکتشاف  و استخراج  ذخایر گچ ، بهینه سازی  در صنایع فرآوری  گچ، تنوع محصولات بر پایه گچ و بازار  محصولات گچ  با حمایت دانشگاه سمنان  و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان در  نیمه دوم مهر ماه 1394  در سمنان برگزار می گردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز