رئیس پلیس آگاهی لرستان:

دستگیری سارق با ۹۶ هزار ترانزیستور برق

۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۴:۰۸
کد خبر: ۲۷۹۰۳۷
دستگیری سارق با ۹۶ هزار ترانزیستور برق
کارآگاهان پلیس آگاهی استان لرستان در عملیاتی پلیسی موفق به دستگیری سارق محموله خودروهای سنگین شده و 96 هزار عدد ترانزیستور برق را کشف کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، سرهنگ قدرت الله دالوند، رئیس پلیس آگاهی لرستان، با اعلام این خبر، گفت: در پی ارجاع نیابت قضایی از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قم مبنی بر سرقت 96 هزار عدد ترانزیستور از بار یک دستگاه کامیون توسط سارقی با هویت معلوم، کارآگاهان پلیس آگاهی استان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی اظهار داشت : ماموران این پلیس سارق را در شهرستان قزوین شناسایی و دستگیر و 16 کارتن ترانزیستور برق به مقدار 96 هزار عدد از وی کشف کردند.

 

کلاهبرداری با سوء استفاده از عناوین دولتی

جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان از کشف دو میلیارد ریال کلاهبرداری در شهرستان خرم آباد خبر داد.

سرهنگ علی احمدی تبار در تشریح این خبر گفت: درپی مراجعه تعدادی از شهروندان خرم آبادی به این پلیس و اعلام اینکه فردی به هویت معلوم با استفاده از شغل و عناوین دولتی به قصد خرید گوشی و تبلت از آنان مبلغ دو میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس شهرستان خرم آباد با تحقیقات به عمل آمده و راهنمایی مالباختگان محل اختفاء متهم را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

احمدی تبار اظهار داشت: کلاهبردار به بزه ارتکابی اعتراف کرده و مبلغ دو میلیارد ریال کلاهبرداری از وی کشف شد.

 

انهدام باند سارق و کشف 30 فقره کابل مخابراتی در خرم آباد

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد لرستان از دستگیری باند 11 نفره سارق و کشف 30 فقره کابل مخابراتی خبر داد.

سرهنگ حسین نجفی در تشریح این خبر گفت: در پی چندین فقره سرقت کابل برق و مخابراتی در حوالی شهرستان خرم آباد، ماموران این فرماندهی پیگیری موضوع را در دستورکار قراردادند.

وی افزود: ماموران با تحقیقات گسترده موفق به شناسایی و دستگیری 11 نفر سارق کابل های برق و مخابرات شدند.

نجفی اظهار داشت: از متهمان دستگیر شده 30 فقره سرقت کابل برق و مخابراتی و مقادیری ابزار آلات سرقت کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: امنیت و آسایش مردم خط قرمز ماست و اگر متخلفان بخواهد امنیت مردم را سلب نمایند با همکاری دستگاه قضایی با قاطعیت تمام با آنان برخورد خواهیم کرد.

 

کشف 1500 عدد انواع قرص و کپسول غیر مجاز در بروجرد

فرمانده انتظامی بروجرد لرستان از کشف یک هزار و 500 عدد انواع قرص و کپسول غیرمجاز خبر داد.

سرهنگ دلیری در این باره گفت: ماموران اماکن عمومی این فرماندهی در پی کسب خبری مبنی بر اینکه سه نفردر مغازه های عطاری خود اقدام به تهیه و توزیع قرص و کپسول غیر مجاز می کنند، موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران با تحقیات به عمل آمده متهمان را در بروجرد شناسایی و دستگیر کردند و در بازرسی از مغازه های آنان یک هزار و 500 عدد قرص و کپسول و مقادیری شربت متادون غیرمجاز کشف شد.

دلیری اظهار داشت: سه متهم همراه موارد مکشوفه تحویل مقام قضائی شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز