معاون امور عمرانی استاندار اردبیل:

تامین قیر رایگان برای تکمیل زیرساخت های راه روستایی در استان اردبیل

۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۷:۴۸:۴۶
کد خبر: ۲۷۹۰۵۶
تامین قیر رایگان برای تکمیل زیرساخت های راه روستایی در استان اردبیل
معاون امور عمرانی استاندار اردبیل از تامین قیر رایگان برای تکمیل زیرساخت های راه روستایی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، علی آذرنژاد در کارگاه آموزشی دهیاران نمین گفت: هر دهیاری که بتواند زیرسازی راه روستای خود را از طریق همیاری و اعتبارات داخل روستا انجام دهد تا هر اندازه که قیر برای آسفالت ریزی لازم داشته باشد در اختیارش قرار داده شده و در این زمینه محدودیتی نخواهیم داشت.

وی با بیان این که در سال گذشته بیش از 330 میلیارد ریال اعتبار در اختیار دهیاران استان قرار گرفت که 11 درصد آن به حساب دهیاران تابعه شهرستان نمین واریز شده افزود: این در حالی است که کل بودجه استان در این سال 990 میلیارد ریال بوده است.

معاون عمرانی استاندار اردبیل از قرار گرفتن دفاتری پلمپ شده در سال جاری در اختیار دهیاران خبر داد و گفت: دهیاران موظف هستند تمام جزئیات عملکرد مالی خود را در این دفاتر ثبت و هنگام بازرسی به ماموران بازرسی ارائه کنند.

آذرنژاد همچنین در بازدید از محدوده داخلی و حواشی شهر نمین با اشاره به نواقص و ایرادهای طرح جامع شهر نمین از تصویب و نهایی شدن بازنگری دوباره در این طرح خبر داد و خواستار ارائه طرحی جدید از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر در این زمینه شد.

فرماندار نمین هم در این بازدید ایرادهای جمع آوری شده در این طرح را بیش از 70 مورد ذکر کرد و گفت: ایجاد فرصت برای بازنگری در این طرح، امکان توسعه شهر به سمت جاده ترانزیتی اردبیل، آستارا برای خارج کردن مرکز شهرستان از بن بست و استفاده حداکثری شهروندان از مزایای صنعت گردشگری در این حومه را به همراه خواهد داشت.

سیدمهدی جوادی از فعالیت 52 دهیاری تمام و نیمه وقت در این شهرستان خبر داد و افزود: از این تعداد تنها 16 دهیاری شهرستان دارای ساختمان دهیاری هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز