شکست ناباورانه شهرداری اردبیل در خانه

ربیعی: شرمنده هواداران شدیم

۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۸:۰۶
کد خبر: ۲۷۹۰۶۴
ربیعی: شرمنده هواداران شدیم
تیم فوتبال شهرداری اردبیل در ادامه لیگ دسته یک کشور مغلوب تیم نفت و گاز گچساران شد تا امیدهای خود را برای صعود به بازی پل آف از دست دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ دسته یک کشور تیم شهرداری اردبیل در ورزشگاه تختی این شهر مقابل مهمان خود تیم نفت وگاز گچساران با نتیجه 2 بر یک مغلوب شد.

تیم شهرداری اردبیل که برای صعود به عنوان تیم دوم گروه الف به برد در این بازی نیاز داشت نتوانست نتیجه لازم را کسب کند تا همچنان با 30 امتیاز و با یک پله سقوط در رده پنجم گروه الف و ۱۲ تیمی لیگ دسته یک کشور قرار داشته باشد.

در این بازی تیم شهرداری برخلاف انتظار تماشاگران پرتعداد خود و نسبت به بازی های قبلی خود، بازی خوبی را ارائه نداد و در مقابل تیم یازدهم جدول باخت تا هواداران خود را نگران و ناامید کند.

در این دیدار برای تیم  نفت وگاز گچساران امیر خدامرادی در دقیقه 7 و رضا قیالی در دقیه 56 گلزنی کردند و تنها گل شهرداری اردبیل را موسی شهبازی در دقیقه 43 وارد دروازه حریف کرد.

این باخت خانگی موجب شد شهرداری نتواند از فرصت ایجاد شده در اهواز و باخت مس کرمان استفاده کرده و خالق شگفتی در اولین حضور خود در لیگ یک فوتبال کشور باشد.

هم اکنون در گروه الف این رقابت ها تیم فولاد نوین اهوازبا 42 صعود خود را قطعی کرده و تیم های مس کرمان با 35 امتیاز و نساجی مازندران با 33 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند و تیم شهرداری اردبیل با 30 امتیاز به دلیل تفاضل گل کمتر بعد از تیم فجرسپاسی شیراز در رده پنجم جدول قرار دارد.

سرمربی تیم شهرداری اردبیل در پایان این بازی و در گفتگو با خبرنگاران گفت: شرمنده هواداران شدیم و نتوانستیم انتظار علاقمندان پرشور این تیم را برآورده سازیم.

محمد ربیعی افزود: استرس و فشار بیش از اندازه عامل عدم ارائه بازی روان و همیشگی بازیکنان تیم شد.

وی با ابراز ناخشنودی از قضاوت تیم داوری این دیدار گفت: نمی خواهم در خصوص داوری اظهار نظر کنم ولی فکر می کنم دو خطایی که می توانست برای شهرداری اردبیل ضربه پنالتی باشد از دید داور بازی پنهان ماند که البته کارشناسان می توانند در مورد آن دقیق ترصحبت کنند.

در پایان این بازی مسئولان حاضر در استادیوم برخلاف بازی قبل که با پیروزی به پایان رسید این بار به آرامی و به دور از چشم تماشاگران ورزشگاه تختی اردبیل را ترک کردند.

شهرداری اردبیل در هفته پایانی رقابت های لیگ دسته یک کشور، 7 اردیبهشت در تهران به مصاف تیم نیروی زمینی می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز