شهردار گرمدره:

زیرساخت های ورزشی و گردشگری در گرمدره توسعه می یابد

۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۰:۴۵:۲۸
کد خبر: ۲۷۹۰۸۶
زیرساخت های ورزشی و گردشگری در گرمدره توسعه می یابد
قرار گرفتن بزرگراه شهید همت در گرمدره و اتصال آن به سه محور (جاده چالوس، کرج و مهرشهر) زمینه ساز استقبال سرمایه گذاران در این منطقه شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در بازدید از شهر گرمدره مسائل این شهر را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از البرز، هیربد معصومی ضمن دیدار با محمد قدس، شهردار گرمدره، مهمترین برنامه های اولویت دار عمرانی سال جدید این شهر را مورد بررسی قرار داد.

شهردار گرمدره در این دیدار با اشاره به برخی از مشکلات گرمدره گفت: رها کردن نخاله های ساختمانی توسط کامیون ها در اطراف شهر  یکی از دغدغه ها است که رفع آنها به جد در دستور کار قرار گرفته است.

وی در ادامه موقعیت ترددی شهر گرمدره را شاخصه ای بارز جهت توسعه این منطقه دانست و تصریح کرد: قرار گرفتن بزرگراه شهید همت در گرمدره و اتصال آن به سه محور (جاده چالوس، کرج و مهرشهر) زمینه ساز استقبال سرمایه گذاران در این منطقه شده است.

قدس گفت: برنامه های جامعی در راستای آبادانی هر چه بیشتر گرمدره در دستور کار قرار دارد که توسعه زیرساخت های ورزشی – گردشگری نظیر  احداث پیست کارتینگ، شهربازی و...از جمله آنها به شمار می رود.

در ادامه این بازدید نیز معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز  پس از بررسی  از مشکلات این منطقه را بررسی و دستور رسیدگی آن را صادر کرد.

دکتر معصومی پس از بررسی مسائل راهکارهای لازم و قانونی را جهت حل موارد مطروحه دادند.

 گرمدره با بیش از 14هزار نفر جمعیت در پنج کیلومتری جنوب شرقی کرج واقع شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز