استاندار قزوین:

ما مسئول برگزاری انتخابات سالم هستیم

۱۳۹۴/۰۲/۰۱ - ۰۹:۴۰:۵۴
کد خبر: ۲۷۹۱۶۹
ما مسئول برگزاری انتخابات سالم هستیم
روزبه: ما مسئول برگزاری انتخابات سالم هستیم، اما اینکه چه کسی کاندیدا شده و نتیجه انتخابات به نفع چه فرد یا جریانی خواهد بود، برای مجریان مهم نیست.

به گزارش خبرنگار برنا در قزوین؛ مرتضی روزبه استاندار قزوین با اعلام این خبر، اظهار کرد: بایدتکلیف اقامت فرمانداران، بخشداران و شهرداران تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری مشخص شود و این موضوع را به معاونت سیاسی و امنیتی استانداری نیز گوشزد کرده ام که مدیر غیر مقیم در استان نمی خواهیم واین حق مسلم استاندار است.

وی افزود: فرماندار،بخشدار و شهرداری که بین محل خدمت و اقامت در تردد باشد به درد مردم نمی خورد چون 50 درصد موفقیت مدیران در سایه اقامت در محل خدمت و زندگی و معاشرت با مردم  و ساکنین مناطق است .

استاندار در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در سال جاری بیان داشت: انتخابات مقوله فوق العاده مهمی است که  هرچه به زمان برگزاری آن نزدیک می شویم حساسی و حضور کاندیدها به مناطق و روستاها بیشترمی شود که دراین خصوص هرگونه حرکتی ازسوی  فرمانداران و بخشداران که شائبه وابستگی و گرایش به جریان سیاسی خاصی داشته باشد ممنوع است و نباید چنین رفتار و حرکتی از آنها دیده شود.

وی افزود: ما مسئول برگزاری انتخابات سالم هستیم  اما اینکه چه کسی کاندیدا شده و نتیجه انتخابات به نفع چه فرد یا جریانی خواهد بود نباید برای مجریان برگزاری انتخابات مهم باشد.

استاندار با بیان اینکه "استانداری، فرمانداری و بخشداری ستاد انتخابای هیچ  فرد و جریانی نیست" ادامه داد" باید  امانتدار آرای مردم بوده ، اعتماد مردم را نسبت به مجریان برگزاری انتخابات بالا برده و همه جریانات سیاسی و مردم  ما را امانتدا ر خود بدانند

وی افزود: جهت برگزاری یک انتخابات پرشور و با مشارکت حداکثری نیازمند نشاط سیاسی در سطح استان و مناطق هستیم و فرمانداران و بخشداران باید بستر آن را  فراهم کنند.

استاندار تاکید کرد: بخشداران و فرمانداران درصورتی که نمایندگان مجلس سفر کاری به بخشها و مناطق دارند با آنها همکاری و همراهی کنند و مسائل مرتبط به مردم و اجرای پروژهها را به آنها منعکس و گزارش کنندو رعایتشان و شئونات آنها را داشته باشند اما در جلسات سیاسی و انتخاباتی که توسط نمایندگان و کاندیدها برگزار می شود شرکت نکنند و نمایندگان نیز چنین انتظاری از آنها نداشته باشند.

استاندار1

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز