مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:

قهرمانی لیگ برتر برازنده تراکتورسازی تبریز است

۱۳۹۴/۰۲/۰۱ - ۱۰:۵۰:۴۵
کد خبر: ۲۷۹۲۲۸
قهرمانی لیگ برتر برازنده تراکتورسازی تبریز است
اسبقیان گفت: تراکتورسازی چیزی بزرگتر از باشگاه است و می‌توان آن را به عنوان بخشی از هویت فوتبال ایران و فرهنگ کشورمان قلمداد کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در نشست هماهنگی برگزاری دیدار تیم های تراکتورسازی و نسف قارشی، خبر از تایید ناظر بازی از یادگار امام ره برای بازی تراکتور سازی و نسف قارشی داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تبریز، سیدمحمد شروین اسبقیان در این نشست افزود: کاپ قهرمانی تراکتورسازی در لیگ برتر در کلکسیون افتخارات ورزش استان خالی است و حمایت تراکتورسازی در این برهه زمانی در اولویت کاری است.

وی اضافه کرد: استادیوم 70 هزار نفری یادگار امام ره تبریز در بالاترین سطح آمادگی جام باشگاه های آسیا و لیگ برتر فوتبال قرار دارد و تمامی تمهیدات برای بازی امروز تیم تراکتورسازی و نسف قارشی در استادیوم یادگار امام ره برای هواداران و تیم تراکتورسازی مهیاست.

وی ادامه داد: استادیوم 70 هزار نفری یادگار امام ره تبریز با تلاش کادر مدیریتی و اجرایی و همکاری ارگان ها و نهادها همواره میزبان شایسته ای برای رقابت های فوتبال جام باشگاه های آسیا و لیگ برتر در سال 1393 بوده و نمرات قبولی و بالایی را از AFC دریافت کرده است و این روند نیز در سال 1394 نیز با قدرت ادامه خواهد داشت.

وی افزود: تلاش اداره کل ورزش و جوانان استان و اداره ورزش و جوانان شهرستان و ارگان ها و نهادهای دولتی و اجرایی مهیا کردن محیطی سالم و آرام برای هواداران فهیم تبریز و استان و تیم تراکتورسازی است و در این راه نیز اقدامات و موفقیت های خوبی را داشته است.

وی افزود: همه الزامات AFC و فدراسیون فوتبال برای بازی های تیم تراکتورسازی در جام باشگاه های آسیا و لیگ برتر مهیاست و مشکلی برای برگزاری این رقابت وجود ندارد و شاهد رقابتی مهیج و زیبا امروز به امید برد تراکتورسازی خواهیم بود و هواداران در این بازی حماسه ای دیگر را خلق خواهند کرد.

 وی یادآور شد: تیم پرافتخار تراکتورسازی تبریز که همواره نماد فرهنگ، تاریخ و هویت آذربایجان نیز هست امسال به حول و قوه الهی و حمایت هواداران پرشور و تلاش کادر فنی و بازیکنان نتایج بسیار خوبی را در جام باشگاه های آسیا و لیگ برتر کسب کرده و این افتخارات با حمایت هواداران پرشور و استاندار آذربایجان شرقی و مسئولین همیشه در صحنه، در سطح ایران و آسیا ادامه خواهد داشت و در این راه هواداران فهیم نقش کلیدی داشته و همواره باید در میدان حمایت باشند.

وی در ادامه بیان داشت: تراکتورسازی چیزی بزرگتر از باشگاه است و می‌توان آن را به عنوان بخشی از هویت فوتبال ایران و فرهنگ کشورمان قلمداد کرد و این باشگاه ظرفیت‌های فراوانی دارد که باید با کمک هیئت مدیره و تیم مدیریتی و مردم شریف آذربایجان آنها را شکوفا کرد و در کسب رتبه های برتر اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در کشور نقش کلیدی و مهمی داشت.

وی ادامه داد: باید به سمت بالقوه کردن این ظرفیت‌ها و داشته‌ها حرکت کنیم و رضایت هواداران این باشگاه بزرگ هدف و نیت اصلی ما در میزبانی شایسته این رقابت ها است.

وی افزود: امید است موفقیت های تیم تراکتورسازی که نماد ورزش آذربایجان شرقی است همچنان ادامه داشته باشد.

لازم به ذکر است فروش بلیط دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و نسف قارشی ازبکستان از ساعت 12 امروز سه شنبه مورخه 1 اردیبهشت 1394 در باجه های فروش بلیط استادیوم یادگار امام (ره) تبریز شروع خواهد شد.

دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و نسف قارشی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه D، راس ساعت 18 روز سه شنبه اول اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار می شود.

بازی رفت این دو تیم در ازبکستان با نتیجه 2 بر 1 به نفع تیم نسف قارشی به پایان رسید. تراکتورسازی هم اکنون با چهار بازی و چهار امتیاز به همراه نسف قارشی و به خاطر تفاضل گل منفی در رده چهارم گروه D غرب آسیا قرار دارد.

در این گروه تیم های الاهلی عربستان و امارات به ترتیب با هشت و پنج امتیاز در رده های اول و دوم قرار دارند.

نظر شما