مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین:

استفاده ایمن از گاز توسط مشترکین خانگی، در درجه نخست اهمیت قراردارد

۱۳۹۴/۰۲/۰۱ - ۱۳:۰۲:۲۲
کد خبر: ۲۷۹۲۹۱
استفاده ایمن از گاز توسط مشترکین خانگی، در درجه نخست اهمیت قراردارد
جلسه هماهنگی شرکت گاز استان قزوین با بیمه البرز در ارتباط با بیمه مشترکین گاز خانگی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه هماهنگی شرکت گاز استان قزوین با بیمه البرز در ارتباط با طرح بیمه مشترکین خانگی گاز با حضور نجفی مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین، علی حجتی پور رئیس H.S.E شرکت گاز استان، جبار زاده مدیریت شعب بیمه البرز استان و کارشناسان مربوطه برگزار گردید.

در این جلسه که در ساختمان ستاد شرکت گاز برگزار گردید راهکارهای اجرای هر چه بهتر طرح مذکور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

نجفی، مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین، ضمن بیان اهمیت طرح بیمه مشترکین خانگی گاز بیان داشت، شرایط  می بایست به گونه ای فراهم شود تا آن دسته از مشترکین خانگی که در ارتباط با مصرف ناایمن گاز دچار آسیب و صدمه ای می شوند به سهولت بتوانند از پوشش‌های بیمه ای این طرح بهره مند شوند.

وی اعلام داشت بر اساس قرارداد منعقد شده با بیمه البرز، مشترکین گاز خانگی که در اثر مصرف ناایمن گاز طبیعی دچار حادثه جانی یا مالی می شوند می توانند با مراجعه به شعب بیمه البرز در اسرع وقت هزینه‌های مربوط به جبران خسارات خود را دریافت کنند.

نجفی در ادامه تصریح نمود: آنچه در درجه نخست اهمیت قرار دارد استفاده ایمن از گاز توسط مشترکین خانگی است که ضامن سلامت اعضای خانواده می‌باشد، که مشترکین محترم می توانند با توجه به رعایت نکات ساده ایمنی باعث پیشگیری از حوادث و خطرات احتمالی می شود.

طرح ملی بیمه مشترکین خانگی گاز از بهمن ماه سال 88 در تمام شهرها و روستاهای گازدار سطح کشور اجرایی شده است و شرکت‌های بیمه گذار طرف قرارداد شرکت ملی گاز ایران (درسال 1394 بیمه البرز) متعهد می باشند، پس از اعلام وقوع حادثه توسط مشترک گاز و انجام بررسی‌های کارشناسی معمول نسبت به پرداخت هزینه‌های خسارت اقدام نمایند، لذا هموطنان و مشترکین خانگی گاز طبیعی می بایست در صورت بروز هر گونه حادثه در ارتباط با گاز طبیعی که منجر به خسارات مالی و جانی می شود در اسرع وقت به نزدیکترین شعب بیمه البرز و یا شرکت گاز مراجعه کنند.

گاز2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز