سرپرست ایرنا در جریان بازدید از خبرگزاری برنا مطرح کرد:

رسانه ها باید امید آفرین باشند

۱۳۹۴/۰۲/۰۱ - ۱۵:۵۸:۰۶
کد خبر: ۲۷۹۳۵۴
رسانه ها باید امید آفرین باشند
مقدم: خدمات دولت باید منعکس شود و رسانه ها امیدآفرینی در جامعه را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ وحید مقدم، سرپرست خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در قزوین به همراه تعدادی از کارکنان این رسانه، از دفتر سرپرستی خبرگزاری برنا بازدید کردند.

سرپرست خبرگزاری ایرنا در جریان این دیدار اظهار داشت: استان قزوین از لحاظ ظرفیت و داشته های رسانه ای در وضعیت تقریبا قابل قبولی به سر می برد اما به رغم این موضوع نباید اجازه داد مطبوعات و رسانه های ما به سمت و سوی روزمرگی گرایش پیدا کنند.

مقدم افزود: متاسفانه امروز عدم تولید محتوا و کپی برداری از مطالب سایر رسانه ها به یک عیب بزرگ در سطح استان تبدیل شده و باید به رفع این روند نامطلوب روی آورد تا مطالب جذاب  و پر محتوا در رسانه‌ها تولید شود.

وی همچنین اظهار داشت: مدیران دولتی باید گفتمان و دستاوردهای دولت را برای جامعه تبیین کنند و طبق فرمایشات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری که بر لزوم اطلاع رسانی پیرامون خدمات دولت تاکید داشته اند، رسانه ها نیز در بحث منعکس کردن این دستاوردها باید وارد میدان شوند و امیدآفرینی در جامعه را در دستور کار خود قرار دهند.

IRNA-2

این مقام مسئول در ادامه به فعالیت خبرگزاری برنا در پوشش رویدادهای استان قزوین اشاره ای داشت و گفت: خبرگزاری برنا در دوره جدید مدیریت خود توانسته به نحو مطلوبی در ارتقای سطح کیفی اطلاع رسانی موفق عمل کند و در حوزه هایی نظیر ورزش و جوانان حضور به موقع و پوشش خوبی را از خود نشان داده است.

سرپرست خبرگزاری ایرنا توجه به الگوسازی از جوانان نخبه ایرانی را یکی از لازمه های امروز کشور دانست و گفت: قشر جوان جامعه، قشری حساس و اثرپذیر است و می بایست با دقت و حساسیت بیشتری مسائل این بخش از جامعه مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: ایران اسلامی همواره از جوانان نخبه و بزرگی نظیر شهدای جوان دفاع مقدس برخوردار بوده و در حال حاضر ما نیاز داریم تا با شناساندن این نخبگان به قشر جوان، از آسیب دیدن آن ها به وسیله تهاجم فرهنگی غرب جلوگیری کنیم.

در ادامه این بازدید امیر رجبی، سرپرست خبرگزاری برنا در قزوین، نیز گزارشی از نحوه اطلاع رسانی از رویدادهای استان توسط این رسانه ارائه کرد و ابراز امیدواری کرد رسانه های استانی با تلاش و توجه بیشتری به دنبال منعکس کردن خدمات دولت باشند و به ارتقای سطح کمی و کیفی اخبار روی آورند.

IRNA3

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز