معاون توسعه امور ورزش البرز:

ساوجبلاغ به قطب سوارکاری کشور تبدیل می شود

۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۰۸:۵۸:۵۲
کد خبر: ۲۷۹۴۵۲
ساوجبلاغ به قطب سوارکاری کشور تبدیل می شود
فلسفه وجودی هیئت ها به عنوان بازوان اداره کل ورزش و جوانان این است که بخشی از نیازها و کارهای حجیم این سازمان را در رابطه با ورزش برطرف کنند.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان البرز توجه به کیفیت را مسئله ای مهم تر از کمیت در بحث ورزش قهرمانی ارزیابی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از البرز، نادر وادی خیل با بیان این مطلب در نشست مشترک با هیات های ورزشی شهرستان ساوجبلاغ افزود: فلسفه وجودی هیئت ها به عنوان بازوان اداره کل ورزش و جوانان این است که بخشی از نیازها و کارهای حجیم این سازمان را در رابطه با ورزش برطرف کنند و یار و همراه ادارات کل برای رسیدن به رشد و پیشرفت و اهداف مورد نظر ورزش باشند.

وی افزود: برای اینکه از موازی کاری ارگان های مختلف در زمینه ورزش جلوگیری و منابع و اعتبارات موجود را یکی کنیم لازم است که شورای برنامه ریزی متشکل از سازمان های دیگر در شهرستان ساوجبلاغ تشکیل شود.

وادی خیل با تاکید بر لزوم توجه به سیاست های اجرایی ورزش و جوانان استان اظهار داشت: اجرای طرح آمایش سرزمینی، توجه به رده های سنی پایه، توجه شایسته به ورزش بانوان، اهمیت کیفیت در بحث ورزش قهرمانی، ایجاد مرکز آموزش و تکمیل مرکز قهرمانی استان، مشارکت با هیات های استانی و تلاش برای تبدیل البرز خصوصا شهرستان ساوجبلاغ به قطب سوارکار کشور از مهم ترین سیاست های اجرایی ورزش و جوانان استان است که انتظار هیئتهای شهرستانی نیز در همین راستا گام بردارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز