رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دامغان:

یکی از رسالت‌های مهم سازمان اوقاف وامور خیریه تربیت حافظان قرآن کریم است

۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۱:۰۷:۲۴
کد خبر: ۲۷۹۵۳۹
یکی از رسالت‌های مهم سازمان اوقاف وامور خیریه تربیت حافظان قرآن کریم است
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دامغان یکی از رسالت‌های مهم سازمان اوقاف وامور خیریه جهت اجرای تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری را تربیت حافظان قرآن کریم دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دامغان گفت: بیش از 70 نفر از دانش آموزان دبستان ادب روستای حسن‌آباد دامغان در طرح حفظ قرآن کریم شرکت کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی میرکو با اعلام این خبر گفت: حفظ قرآن کریم یکی از امور مهم و مورد تأکید دین مبین اسلام و موردنظر مقام معظم رهبری است.

وی افزود: یکی از رسالت‌های مهم سازمان اوقاف وامور خیریه جهت اجرای تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری، تربیت حافظان قرآن کریم است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دامغان بیان کرد: در این راستا ازجمله اقدامات صورت گرفته در شهرستان دامغان می‌توان به تعامل صورت گرفته با آموزش‌وپرورش جهت شرکت دانش آموزان در این طرح اشاره نمود.

وی بیان کرد: باید تمامی ظرفیت‌هایی که در شهرستان دامغان برای بهتر اجراشدن این طرح وجود دارد به منصه ظهور برسد تا هرساله بتوان حافظان بیشتری تربیت کرد.

حجت الاسلام و المسلمین میرکو تصریح کرد: اگر از همان ابتدا و در سنین کم به قرآن و آموزه‌های آن اهمیت داده شود، کودکان آمادگی لازم برای کسب مهارت را دارندو می‌توانند قدم‌های مهمی در شکل‌گیری زندگی اسلامی بردارند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از امور انجام‌شده فراهم نمودن امکانات برای دانش آموزان روستایی جهت شرکت و بهره‌مندی از مزایای این طرح است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز