رئیس شورای آموزش و پرورش فین:

معلمان سرچشمه علم، فرهنگ و ادب هستند

۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۰۷:۴۲:۲۹
کد خبر: ۲۷۹۷۰۹
معلمان سرچشمه علم، فرهنگ و ادب هستند
رئیس شورای آموزش و پرورش فین در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش سال 94 گفت : معلمان سرچشمه علم ، فرهنگ و ادب هستند .

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان؛ در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش فین حمید رزم پور معلمان را سرچشمه علم، فرهنگ و ادب،  و تقدیر از این قشر فرهیخته، در هفته معلم را از وظایف تمامی ادارات دانست.

وی در ا دامه سخنان خود گفت: برای تجلیل از معلمان نمونه منطقه در محل بخشداری هماهنگی های لازم صورت می گیرد.

رئیس شورای آموزش و پرورش فین با توجه به نزدیک بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: معلمان بازوان توانمند وزارت کشور در انتخابات می باشند لذا در جریان انتخابات پیش روی نیازمند همکاری فرهنگیان می باشیم.

علی برجاس، دبیر شورای آموزش و پرورش، در رابطه با مراسمات هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: تمام ظرفیت های را به کار می بریم تا به بهترین نحو مراسمات این هفته برگزار شود.

وی در ادامه بیان داشت: هماهنگی های لازم برای برگزاری هر چه بهتر امتحانات نهایی خرداد ماه در حال انجام است تا این نوبت از امتحانات بدون مشکل برگزار گردد.

اکبر زبردست، شهردار فین و عضو اصلی شورای آموزش و پرورش، در رابطه با گزارش دریافت عوارض، طبق بند 3 ماده 13 قانون شورای آموزش و پرورش گفت: مبلغ حاصله از سال 1393 برابر با 2 میلیون 955 هزار ریال می باشد که به حساب آموزش و پرورش فین واریز شده است.

حسین رضایی، دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم، در خصوص بررسی و انتخاب معلمان نمونه گفت: 7 نفر به عنوان معلمان نمونه منطقه ای انتخاب شده و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز