بازدید مدیرکل شیلات هرمزگان از پتانسیل های شیلاتی غرب استان

شکوفایی و پیشرفت شیلاتی به خوبی در غرب استان هرمزگان محسوس است

۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۰۷:۴۷:۴۷
کد خبر: ۲۷۹۷۱۱
شکوفایی و  پیشرفت شیلاتی به خوبی در غرب استان هرمزگان محسوس است
مدیر کل شیلات هرمزگان به همراه سرپرست معاونت صید و بنادر ماهیگیری و رئیس اداره هماهنگی و امور شهرستان های شیلات هرمزگان از پتانسیل های شیلاتی غرب استان بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان؛ مدیرکل شیلات هرمزگان در حاشیه بازدید از پتانسیل های شیلاتی غرب استان هرمزگان گفت: شکوفایی و  پیشرفت در تمامی زمینه های شیلاتی به خوبی در غرب استان هرمزگان محسوس است و در  آینده ای نزدیک شاهد این خواهیم بود که غرب استان هرمزگان به نمادی درخشان از شیلات و فعالیت های شیلاتی تبدیل گردد.

سید پرویز محبی تصریح کرد: در شهرستان بندر لنگه و خمیر مجموعا بیش از هشت هزار نفر در جامعه صیادی مشغول به فعالیت هستند که این بیانگر نقش مهم این دو شهرستان در فعالیت های صیادی و شیلاتی است.

وی خاطرنشان ساخت: شهرستان بندرلنگه با برخورداری از سه سایت پرورش میگو، بنادر صیادی و همچنین برخورداری از سایت های پرورش قفس، مراکز تحقیقاتی و .. در زمینه های شیلاتی بسیار خوش درخشیده است.

محبی گفت: خوشبختانه مرکز پروش ماهی در قفس گرزه از توابع شهرستان لنگه  از پیشرفت های خوبی برخوردار است و در حال حاضر ساخت دوازده قفس در این مرکز در دست اقدام می باشد.

مدیر کل شیلات هرمزگان در بازید از سایت پرورش میگو هزار هکتاری حسینه ابراز داشت: این سایت نیز پیشرفت قابل ملاحظه و چشمگیری داشته است و هم اکنون 100هکتار از این سایت در حال آماده سازی برای ذخیره سازی و پرورش میگو در سال جاری  است.

مدیرکل شیلات هرمزگان در ادامه روند بازید از پتانسیل های شیلاتی غرب هرمزگان و در بازدید از  تعاونی های صیادی و ادارت شیلات این شهرستان ها با جمعی از صیادان و کارکنان ادارات شیلات شهرستان دیدار  و درباره مسایل شیلاتی غرب استان گفتگو کردند.

لازم به ذکر است استان هرمزگان با بیش از 1400کیلومتر مرز ساحلی از جایگاه خاصی در زمینه شیلات و فعالیت های شیلاتی برخوردار است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز