عیادت نماینده ولی فقیه و استانداز مازندران از آیت الله العظمی نظری

۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۱۲:۰۸:۳۸
کد خبر: ۲۷۹۷۷۵
عیادت نماینده ولی فقیه و استانداز مازندران از آیت الله العظمی نظری
نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری و استاندار مازندران با حضور در بیمارستان شفا ساری از آیت الله العظمی نظری خادم الشریعه عیادت کردند.

 ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران، با حضور در بیمارستان شفا ساری با آیت الله العظمی نظری خادم الشریعه عیادت کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران، در این دیدار ربیع فلاح در جریان آخرین وضعیت درمانی و جسمانی آیت الله العظمی نظری قرار گرفت و برای سلامتی کامل ایشان دعا کرد.

همچنین آیت الله طبرسی، نماینده ولی وفقیه در مازندران و امام جمعه ساری، نیز با حضور در بیمارستان شفا از حضرت آیت الله العظمی عبدالله نظری خادم الشریعه عیادت کرد.

IMG_0840

حجت الاسلام محمود نظری خادم الشریعه، فرزند حضرت آیت الله العظمی نظری خادم الشریعه، در خصوص آخرین وضعیت جسمانی این عالم وارسته گفت: خوشبختانه با دعای خیر مردم حال عمومی حضرت آیت الله نظری خادم الشریعه مساعد است.

وی افزود: حضرت آیت الله العظمی نظری خادم الشریعه در شب شهادت امام هادی (ع) و ‌پس از عزاداری به علت خونریزی داخلی در یکی از بیمارستان های مرکز استان بستری شد.

حجت الاسلام نظری خادم الشریعه با بیان این که پس از اقدامات درمانی مناسب از سوی تیم پزشکی در حال حاضر حال عمومی حضرت آیت الله العظمی نظری خادم الشریعه رو به بهبود است، بیان داشت: پس از اتمام اقدامات درمانی ان شاء الله به زودی از بیمارستان ترخیص خواهند شد.

فرزند حضرت آیت الله نظری خادم الشریعه در ادامه از عموم مومنین خواست تا برای شفای همه بیماران و به ویژه آیت الله العظمی نظری خادم الشریعه دعا کنند.

نظر شما