معاون خدمات شهری شهرداری قزوین؛

جمعه بازار قزوین به زودی به مکانی دیگر منتقل می‌شود

۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۰۹:۴۸:۵۸
کد خبر: ۲۸۰۰۹۳
جمعه بازار قزوین به زودی به مکانی دیگر منتقل می‌شود
الموتی: با همکاری سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین جمعه بازار، به مکانی دیگر منتقل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حمیدرضا الموتی، معاون خدمات شهری شهرداری قزوین، گفت: با همکاری سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین جمعه بازار در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مکانی دیگر منتقل می‌شود.

این مقام مسئول بیان کرد: با توجه به احداث پل امام رضا در بلوار جمهوری اسلامی و زیارت اهل قبور در روز جمعه  شاهد بار ترافیک سنگین در این منطقه هستیم که وجود جمعه بازار در این مکان نیز بر مشکلات این منطقه می‌افزاید.

وی اظهار کرد: از مدت ها قبل برای حل این مشکل جلسات متعددی برای ساماندهی و انتظام بخشی بهتر جمعه بازار با دستگاه‌ های زیربط برگزار شده است.

الموتی در ادامه افزود: سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری برای حل این مشکل  نسبت به آماده سازی زمین در ضلع شمالی امامزاده سلطان سیدمحمد به جهت جابه جایی جمعه بازار اقدام کرده و در این راستا سازمان میادین با همکاری عوامل اجرایی منطقه یک و نیروی انتظامی نسبت به انتقال دستفروشان اقدام می‌کند.

معاون خدمات شهری شهرداری قزوین تشریح کرد: در رابطه با ساماندهی جمعه بازار فعلی نظارت بیشتری توسط عوامل اجرایی منطقه 1 و نیروی انتظامی صورت می گیرد و دست فروشان مستقر در روز بازارها شناسنامه دار می شوند.

 این مقام مسئول گفت: مقرر شد در صورت امکان، بعد از تکمیل و آماده سازی پروژه پارکینگ طبقاتی  مهر و ماه، سازمان میادین با هماهنگی شهرداری منطقه 2 و با الگوگیری از روز بازارهای جمعه در شهرهایی نظیر تهران جمعه بازار به این مکان منتقل شود.

 الموتی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم با حل مشکلات روز بازارهای سطح شهر به خصوص جمعه بازار رضایت بیشتر شهروندان را به ارمغان آوریم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز