مسابقات والیبال انتخابی جوانان استان اردبیل:

اردبیل قهرمان مسابقات والیبال استان شد

۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۰:۰۲:۳۰
کد خبر: ۲۸۰۱۰۳
اردبیل قهرمان مسابقات والیبال استان شد
در دیدار نهایی رقابتهای والیبال انتخابی جوانان استان،تیم شهرستان اردبیل با نتیجه سه بر یک پارس آباد را مغلوب کرد و به مقام قهرمانی رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل؛ مرحله نهایی مسابقات والیبال انتخابی جوانان استان اردبیل با حضور چهار تیم به میزبانی شهرستان کوثر برگزار شد.

در بازی رده بندی تیم بیله سوار موفق شد با نتیجه سه بر یک تیم کوثر را شکست داده و به مقام سومی برسد و تیم والیبال کوثر علی رغم شایستگی ها و برخورداری از بازیکنان مستعد به مقام چهارم رسید.

در بازی فینال تیم شهرستان اردبیل نیز با نتیجه سه بر یک پارس آباد را مغلوب کرد و به مقام قهرمانی رسید.

نادر فلاحی، رئیس هیات والیبال استان اردبیل، در مراسم اهدای جوایز تیم های برتر این مسابقات گفت: نفرات برتر این مسابقات در قالب تیم منتخب والیبال جوانان استان اردبیل در مسابقات کشوری حضور خواهند داشت که پیش از این مسابقات نیز بازی های انتخابی والیبال نوجوانان استان اردبیل با قهرمانی مشگین شهر به پایان رسیده بود.

وی گفت : مسابقات رده سنی امید نیز در ماه های آینده برگزار خواهد شد و یک اردوی مشترک بین نفرات برتر نوجوانان و جوانان استان اردبیل در خانه والیبال به منظور آمادگی هر چه بیشتر بازیکنان برای حضور در مسابقات کشوری برگزار می شود.

رئیس هیات والیبال استان اردبیل افزود: استعدادیابی از برنامه های مهم هیات والیبال استان است که در همین راستا از استعدادیاب های فدراسیون والیبال برای حضور در استان اردبیل دعوت به عمل آمده است.

بازی تدارکاتی تیم منتخب نوجوانان استان اردبیل با تیم ملی والیبال نوجوانان جمهوری آذربایجان روز 15 اردیبهشت در شهرستان بیله سوار برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز