برای سال جاری؛

برنامه های بسیج فرهنگیان آذربایجان شرقی تشریح شد

۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۲:۰۱:۱۵
کد خبر: ۲۸۰۱۷۱
برنامه های بسیج فرهنگیان آذربایجان شرقی تشریح شد
حسن پور گفت: برنامه های امسال بر اساس محقق شدن شعار سال با عنوان دولت و ملت، همدلی و همزبانی خواهد بود.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه عاشورا برنامه های گرامیداشت هفته معلم و بسیج فرهنگیان سال ۹۴ را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان شرقی، حسن پور در آستانه گرامیداشت هفته معلم و بسیج فرهنگیان گفت: امسال به منظور تکریم از مقام والا و ارزشمند معلم، همزمان با گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری و هفته بسیج فرهنگیان، این سازمان  برنامه های متنوع علمی، فرهنگی، ورزشی و … را اجرا خواهد کرد.

وی دیدار یار، برگزاری همایش مجمع عالی بسیج فرهنگیان استان، یادواره شهدای بسیجی و فرهنگی، اجرای مسابقه وبلاگ نویسی، تجلیل از معلمان نمونه بسیجی درسطح استان، نشست های بصیرتی، سیاسی و اقتصادی، غبار روبی و گلباران گلزار شهداء و جلسه های حلقه های صالحین، برگزاری جشنواره علمی پژوهشی و .. را از جمله مهم ترین این برنامه ها برشمرد.

وی همچنین افزود: دیدار فرهنگیان و معلمان بسیجی با نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه، مسابقه های ورزشی و کوهپیمایی، حضور منسجم و سازمان یافته در نماز جمعه و قرائت بیانیه، صبحگاه مشترک فرهنگیان در کلیه ادارات آموزش و پرورش و دیدار با خانواده های معظم شهدای فرهنگی، ایثارگران و جانبازان بالای ۷۰ درصد از دیگر برنامه های نکوداشت هفته معلم و بسیج فرهنگیان در آذربایجان شرقی خواهد بود.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان آذربایجان شرقی همچنین با بیان اینکه برنامه های امسال بر اساس محقق شدن شعار سال با عنوان دولت و ملت، همدلی و همزبانی خواهد بود در این خصوص از اجرای طرح جمع آوری ایده ها و نظرهای فرهنگیان برای خلق این حماسه خبر داد.

لازم به ذکر است: برنامه های گرامیداشت هفته معلم و بسیج فرهنگیان از هفتم اردیبهشت سال ۱۳۹۴ به همت سازمان بسیج فرهنگیان آذربایجان شرقی در ۴۹ کانون اجرا خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز