همزمان با کنگره سه هزار شهید استان سمنان؛

برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان اعلام شد

۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۲:۴۰:۲۶
کد خبر: ۲۸۰۱۸۹
برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان اعلام شد
همزمان با کنگره سه هزار شهید استان سمنان برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان شامل برنامه های ورزشی ملی و منطقه ای اعلام شد

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در هنگام برگزاری کنگره بزرگ سه هزار شهید استان سمنان اعلام شد .

بر اساس این برنامه که از نهم اردیبهشت آغاز می شود در اولین روز اردوی تیم ملی گلف  بانوان(وود بال ) در محل زمین چمن سپاس استان سمنان برپا می شود .

در دومین روز برنامه منطقه ای  کوهنوردی با حضور استانهای همجوار از ساعت 5.30 صبح در قله سیاه ده صوفیان شهمیرزاد و برنامه های دیگری از جمله تیر اندازی با کمان در زمین هاکی چمن مهدیشهر و تیراندازی با تبانچه در سالن تیراندازی سمنان برگزار می گردد.

در تاریخ 11 اردیبهشت برنامه ی کشوری کویر پیمایی در کویر گرمسار - قم اجرا خواهد شد .

از برنامه های مهم دیگر این روز اردوی تیم ملی جوانان والیبال  در سالن ولایت مهدیشهر و اردوی تیم ملی هاکی در مهدیشهر است .

در تاریخ شانزدهم  اردیبهشت اردوی تیم ملی گلف آقایان (وودبال) در چمن سپاه استان برگزار می شود.

در تاریخ 18 اردیبهشت مسابقات قهرمانی کشور "ورزشهای پهلوانی و زورخانه ای (چرخ و چمنی) در زورخانه شهیدان بستان سمنان افتتاح خواهد شد .

همچنین مسابقات  قهرمانی کشور جودو از تاریخ 23 در سالن غدیر سمنان آغاز خواهد شد 

 

همچنین از مهم ترین برنامه های فرهنگی اداره ورزش و جوانان استان سمنان رونمایی از المان شهدای ورزشکار است که در روز اختتامیه کنگره با حضور مسوولین افتتاح خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز