استاندار فارس در جمع رابطان سامد استان:

شیوه جدید و مدرن ارتباط مردم با دولت در سفر ریاست جمهوری بسیار ارزشمند است

۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۴:۰۷:۳۸
کد خبر: ۲۸۰۲۲۸
استاندار فارس گفت :برچیده شدن درخواستهای مردمی از دولت به شیوه مکاتبه و نامه نگاری و تبدیل آن به سیستم الکترونیکی و مدرن در قالب تلفن 111 اقدامی بسیار ارزشمند و قابل تقدیر می باشد.

استاندار فارس گفت: برچیده شدن درخواست های مردمی از دولت به شیوه مکاتبه و نامه نگاری و تبدیل آن به سیستم الکترونیکی و مدرن در قالب تلفن 111 اقدامی بسیار ارزشمند و قابل تقدیر می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، سیدمحمد احمدی در بازدید از مرکز سامد استان فارس و در جمع رابطان سامد، اظهار داشت: سیستم الکترونیکی ارتباط مردم با دولت رکن اصلی کار در سفر ریاست جمهور است و کار کاربران این سامانه کار بدیعی است.

نماینده عالی دولت در استان فارس افزود: افتخار استان فارس این است که میزبان شانزدهمین سفر ریاست محترم جمهور بوده و مردم فارس چشم انتظار دیدار هیئت دولت می باشند.

استاندار فارس گفت: سفر ریاست جمهوری برکات زیادی برای استان دارد و باید از این ظرفیت با تمام وجود بهره بگیریم.

وی ابراز داشت: از ابتدای اعلام سفر تمامی تمهیدات اندیشیده شده و امکانات لازم فراهم آمده و همه مسئولین، نیروهای اجرایی و مردم وارد صحنه شده اند.

احمدی افزود: جلسات هماهنگی و برنامه ریزی به صورت متناوب برگزار شده و تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا به توسعه، رشد و اعتلای استان کمک کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز