با حضور ۲۳۰ نفر از کوهنوردان و خانواده هایشان:

جشنواره بهاری گروه کوهنوردی شهریار برگزار شد

۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۴:۳۱:۰۵
کد خبر: ۲۸۰۲۳۳
جشنواره بهاری گروه کوهنوردی شهریار برگزار شد
سومین جشنواره افتتاحیه بهاری گروه کوهنوردی شهریار با حضور بیش از ۲۳۰ نفر از کوهنوردان شهریاری به همراه خانواده هایشان دراخترآباد برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از غرب تهران؛ سومین جشنواره افتتاحیه بهاری گروه کوهنوردی شهریار با حضور ۲۳۰ نفر از کوهنوردان شهریاری به همراه خانواده هایشان و دوستداران طبیعت شهرستان شهریار در منطقه اخترآباد  ملارد برگزار گردید.

بر پایه این خبر جشنواره افتتاحیه بهار این گروه که زیر نظر هیات کوهنوردی شهرستان فعالیت می کند، با حضور جمع کثیری از علاقمندان کوه و طبیعت در روستای ایلان دره واقع در جاده اشتهارد برگزار گردید.

در این جشنواره شرکت کنندگان لحظات شاد و خوشی را با شرکت در پیاده روی و کوپیمایی، مسابقات متنوع، ورزش اسلک لاین و پاکسازی منطقه گذراندند.

شایل ذکر است از مهمانان ویژه این برنامه می توان به جمعی از نوجوانان توانبخشی رادمهر و همچنین سیدحسین حسن تهرانی اسلک لاین کار با تجربه کشور اشاره کرد که با حضور و اجرای این ورزش در این برنامه باعث انگیزه و رونق این ورزش نوپا در میان جوانان شهریاری شد.

در پایان از اعضای کمیته ها و کارگروه ها به خاطر حضور و فعالیت شان در گروه تقدیر و تشکر بعمل آمد و جوایز نفیسی اهدا گردید.

نظر شما