معاون برنامه ریزی استاندار :

شورای برنامه ریزی، توسعه و اشتغال استان ۱۹۲ مصوبه داشته است

۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۴:۳۶:۲۱
کد خبر: ۲۸۰۲۳۹
شورای برنامه ریزی، توسعه و اشتغال استان ۱۹۲ مصوبه داشته است
نوروزی، تحقق درآمد 160 میلیارد تومانی سال 93 و افزایش 50 درصدی آن نسبت با پارسال را از دیگر فعالیت های شورای برنامه ریزی استان برشمرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کهکیلویه و بویراحمد؛ معاون برنامه ریزی و توسعه استانداری کهکیلویه و بویراحمد در شورای برنامه ریزی استان که با حضور محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، سیدموسی خادمی، استاندار کهکیلویه و بویراحمد و مجمع نمایندگاه استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد گفت: شورای برنامه ریزی، توسعه و اشتغال استان در مدت یک سال 10 جلسه برگزار کرد و 192 مصوبه داشته است.

حسن نوروزی توزیع اعتبارات عمرانی، هزینه ای براساس فصل، برنامه و شهرستانی را براساس شاخص های مختلف از فعالیت این شورا برشمرد و افزود: در این شورا فاز اول مطالعات آمایش سرزمینی توسعه استان مصوب شد.

نوروزی اظهار داشت: با تاکید استاندار در راستای اجرای برنامه محور بودن، برنامه 4 ساله 96-93 دستگاه های اجرایی استان هدف گذاری شد و طبق این برنامه هر سال میزان توفیق، پیشرفت، تحقق اهداف و رشد شاخص ها رصد و کنترل می شود که در چه مرحله ای بودیم و اکنون به کجا رسیده ایم.

وی اظهار داشت: گزارش کامل و مستمر از میزان موفقیت دستگاه های اجرای در تخصیص، جذب و هزینه اعتبارات با بیش از 70 درصد تخصیص اعتبارات عمرانی ابلاغی  در بخش های مختلف از دیگرفعالیت های این شورا بود.

نوروزی تحقق درآمد 160 میلیارد تومانی سال 93 و افزایش 50 درصدی آن نسبت با پارسال را از دیگر فعالیت های شورای برنامه ریزی استان برشمرد.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری تصریح کرد: تزریق 292 میلیارد تومان نقدینگی به پروژه های این استان در سال گذشته که نسبت به سال قبل آن 95 میلیارد تومان افزایش داشت از فعالت های این شورا بود.

وی ابراز داشت: برنامه ریزی لازم برای اعتبارات مصوب سال 94 از همه منابع به میزان 583 میلیارد تومان در این استان انجام گرفته است.

نوروزی باتقدیر از سفر دو روزه معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به کهکیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این سفر قطعا برای این استان خیر و برکت به همراه خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز