معاون امنیتی استاندار:

۱۵ تروریست در سیستان و بلوچستان کشته و دستگیر شدند

۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۶:۰۱:۴۴
کد خبر: ۲۸۰۲۷۷
۱۵ تروریست در سیستان و بلوچستان کشته و دستگیر شدند
معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش و همکاری بسیار خوب اعضای شورای تامین استان از اواخر اسفند تاکنون پنج نفر از اعضای مهم گروهک تروریستی انصارالفرقان کشته و 10 نفر دیگر از آنان دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار برنا از سیستان و بلوچستان؛ علی اصغر میرشکاری  در این رابطه اظهار داشت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی دقیق صورت گرفته سلسله عملیات های موفقی ازسوی نیروهای قرارگاه قدس، سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروی انتظامی استان علیه گروهک تروریستی و تکفیری انصار الفرقان انجام شد.

وی بیان کرد: در نخستین اقدام و عملیاتی که اواخر اسفندماه گذشته علیه این گروهک انجام شد تعدادی از تروریست ها به هلاکت رسیده و شماری دیگر از آنان نیز دستگیر شدند.

وی ادامه داد: مرحله دوم عملیات در 17 فروردین 94 علیه اشرار و تروریست ها انجام شد و مقادیر زیادی مواد منفجره، سلاح، مهمات، تجهیزات نظامی، پزشکی، دارویی و غذایی از آنان کشف و ضبط شد.

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در ادامه اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، مرحله تکمیلی این عملیات دوم اردیبهشت ماه جاری در جنوب سیستان و بلوچستان حدفاصل شهرستان های قصرقند و نیکشهر به اجرا در آمد.

وی افزود: در این عملیات سه نفر از عوامل مهم گروهک های تکفیری به درک واصل شدند و سه نفر دیگر نیز دستگیر شدند که سرکرده یکی از گروهک های تروریستی به نام هشام عزیزی، به عنوان هدف اصلی این عملیات ها، از جمله کشته شدگان است.

میرشکاری بیان کرد: ما در این ارتباط هماهنگی های خوبی با دولت کشور دوست و همسایه (پاکستان) انجام دادیم و خوشبختانه همکاری و اراده قوی برای مقابله با گروه های تروریستی که از خاک پاکستان استفاده می کنند، در میان مسئولان و نیروهای دو کشور ایران و پاکستان به ویژه در مرزهای مشترک وجود دارد.

وی با اشاره به سفر دو هیات ایرانی در یک ماه گذشته به پاکستان، گفت: استاندار سیستان و بلوچستان در فروردین ماه سفری در معیت وزیر امورخارجه کشورمان به پاکستان داشت و در ادامه آن، اینجانب به همراه هیاتی به سرپرستی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور به پاکستان سفر کرده و در مذاکره با مسئولان این کشور همسایه و دوست علاوه بر توافقاتی در زمینه های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و عمرانی و ارتقای فعالیت های تجارتی همچنین در زمینه مقابله با تروریسم و گروهک های تکفیری و ارتباطات بیشتر مناطق مرزی و مرزبانان دو کشور با یکدیگر توافقات خوبی انجام شد.

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در آینده ای نزدیک هیات پاکستانی در سفر به ایران در نشستی با هیات ایرانی در شهرستان زاهدان در زمینه مسائل امینتی و مرزی گفت و گو خواهند کرد.

میرشکاری با بیان اینکه گروهک های تکفیری با انجام اقدامات خرابکارانه و ضد امنیتی عمده هدفشان ایجاد رعب و وحشت در جامعه و جلوگیری از فعالیت های توسعه منطقه است، تصریح کرد: اسنادی از این گروهک ها بدست آمده که اهداف و ماهیت پلید آنان را به خوبی نشان می دهد و در آینده به نمایش خواهیم گذاشت.

گفتنی است سربازان گمنام امام زمان (عج) عصر چهارشنبه گذشته در عملیاتی موفقیت آمیز هشام عزیزی، سرکرده گروهک تکفیری و تروریستی انصار الفرقان، را به همراه دو نفر دیگر از همدستان و همراهانش در جنوب سیستان و بلوچستان به هلاکت رسانده و سه نفر دیگر را نیز دستگیر کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز