قهرمانی البرز در اولین دوره مسابقات «تگ راگبی» دختران

۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۰۸:۱۳:۲۱
کد خبر: ۲۸۰۳۳۴
قهرمانی البرز در اولین دوره مسابقات «تگ راگبی» دختران
در پایان این رقابتها که بصورت دوره ای انجام گرفت تیم استان البرز (شهرستان فردیس) مقام قهرمانی را از ان خود کرد، استان گلستان به مقام نایب قهمانی دست یافت و اردبیل سوم شد.

تیم تگ راگبی استان البرز بر سکوی نخست مسابقات قهرمانی دختران کشور ایستاد.

به گزارش خبرگزاری برنا از البرز؛ این مسابقات با حضور 4 تیم از استان های البرز ، تهران، اردبیل و گلستان در رده سنی زیر 14 سال بخش دختران به میزبانی استان البرز در زمین چمن بیس بال ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج برگزار شد.

در پایان این رقابت ها که به صورت دوره ای انجام گرفت تیم استان البرز (شهرستان فردیس) مقام قهرمانی را از آن خود کرد، استان گلستان به مقام نایب قهرمانی دست یافت و اردبیل سوم شد.

همچنین کاپ اخلاق رقابت ها به تیم تهران تعلق گرفت.

نگین فرزادمنش، نایب رئیس بانوان هیات انجمن های ورزشی استان البرز، در حاشیه این مسابقات اظهار داشت: این اولین دوره مسابقات تگ راگبی و یا به عبارتی راگبی نونهالان زیر ۱۴ سال کشور بود که به میزبانی استان البرز برگزار شد و با تلاش کمیته راگبی استان و همت هیات شهرستان فردیس توانستیم به مقام نخست دست پیدا کنیم.

فرزادمنش با بیان اینکه البرز از استان های فعال در راگبی کشور محسوب می شود گفت: سال ۹۳ با دو تیم در مسابقات کشوری راگبی حضور یافتیم و عناوین دوم و سوم کشور را کسب کردیم و امسال نیز تلاش داریم تیم های منتخب استان را با قدرت در این مسابقات حاضر کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز