فعالیت ۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس در کرج

۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۰۸:۲۶:۳۰
کد خبر: ۲۸۰۳۳۶
فعالیت ۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس در کرج
هم اکنون حدود 30 خط از خطوط اتوبوسرانی کرج و حومه مجاب به استفاده از این کارتها در جابجایی های درون شهری شده اند و مقرر است تا پایان امسال کلیه خطوط به این امکان مجهز شوند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری کرج اعلام کرد: سال گذشته کار بازسازی 70 دستگاه اتوبوس با اعتبار بیش از سه میلیارد و 600 میلیون تومان به اتمام رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از البرز؛ مهرداد کیانی با بیان این مطلب این بازسازی را شامل بدنه، کف، موتور، گیربکس، سقف و شیشه ها عنوان کرد و افزود: همچنین مقرر شده است در این خودروها کانال کشی کولر انجام شود.

وی از تحویل تعداد 30 دستگاه اتوبوس بازسازی شده از زمان آغاز طرح تاکنون خبر داد و خاطرنشان کرد: بازسازی 40 دستگاه اتوبوس باقی مانده تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری کرج انجام تمامی اقدامات صورت گرفته را با همراهی و حمایت شورای اسلامی شهر و شخص شهردار دانست و اضافه کرد: با حمایت این شورا تعداد هشت دستگاه خودروی سمند به منظور اختصاص به گشت نظارتی در شهر خریداری شده است.

کیانی گفت: اعتبار اختصاص یافته برای این منظور رقم 260 میلیون تومان بوده است.

وی ساماندهی ایستگاه های سطح شهر با نصب ایستگاه های مکانیزه طرح جدید را از طرح های برجسته ای دانست که طی ماه های گذشته از سال در این سازمان انجام گرفته است و تصریح کرد: تمامی مراحل ساخت، خرید و نصب این سازه ها از طریق بخش خصوصی صورت گرفته است.

وی همچنین از نصب 65 سازه ایستگاهی تاکنون خبر داد و افزود: مقرر است تا پایان فصل بهار سال 94 تمامی 100 ایستگاه در نظر گرفته شده به این منظور در نقاط مختلف شهری تعبیه و نصب شود.

 

فعالیت 1500 دستگاه اتوبوس در کرج

کیانی مجموع اتوبوس های فعال در سطح شهر را یک هزار و 500 دستگاه عنوان کرد که نزدیک به 750 دستگاه از این خودروها در 70 خط اتوبوسرانی شهرداری کرج و حومه فعال بوده و باقی آنها به صورت سرویس دربستی در بخش خصوصی مشغول خدمات رسانی به شهروندان هستند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری کرج، الزام به استفاده از البرزکارت در خطوط اتوبوسرانی را به عنوان برگی برنده در اقتصاد عرصه اتوبوسرانی و مدیریت شهری دانست و تاکید کرد: توسعه به کارگیری این نوع بلیط در بسیاری از حوزه های شهری در آینده نزدیک علاوه بر کاهش هزینه های جنبی، شکل گیری شهر الکترونیک را از یک آرمان دیریاب به هدفی قابل دسترس تبدیل خواهد کرد.

به گفته کیانی، هم اکنون حدود 30 خط از خطوط اتوبوسرانی کرج و حومه مجاب به استفاده از این کارتها در جابجایی های درون شهری شده اند و مقرر است تا پایان امسال کلیه خطوط به این امکان مجهز شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز