نصیری عنوان کرد؛

اختصاص ۲۷۵ میلیارد ریال تسهیلات به طرح های تولیدی در دست اجرا در سال گذشته

۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۰۹:۱۱:۴۴
کد خبر: ۲۸۰۳۵۴
اختصاص ۲۷۵ میلیارد ریال  تسهیلات به طرح های تولیدی در دست اجرا در سال گذشته
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: سال گذشته اعتباری بالغ بر 275 میلیارد ریال از طریق بانک های عامل به طرح های تولیدی و صنعتی در دست اجرای در این استان پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام؛ یارالله نصیری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام، با اعلام این خبر گفت:  این تسهیلات به 17 واحد صنعتی نیمه تمام استان با اولویت طرح های با پیشرفت فیزیکی بالا بعنوان بخشی از سرمایه ثابت پرداخت شده است.

وی از مهمترین برنامه های این سازمان در استان پیگیری و اتمام طرح های نیمه تمام، جذب و حمایت از سرمایه گذاری جدید و رفع موانع توسعه و افزایش صادرات در مرز بین المللی مهران است.

وی افزود: سال گذشته همچنین 64 فقره پروانه صنعتی برای متقاضیان در این استان صادر شد که این میزان از رشد 76 درصدی نسبت به سال ماقبل آن برخوردار بوده و زمینه اشتغالزایی 556 نفر را نیز فراهم کرده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: علیرغم تمام محدودیت ها و فشارهای غرب فعالیت حوزه صنعت، معدن این استان از رشد قابل قبولی برخوردار بوده بطوریکه آمار صدور پروانه های بهره برداری شده، میزان صادرات، جوازهای صنعتی و معدنی، ایجاد فرصت های شغلی مثبت و مفید بوده است.

لازم به ذکر است؛ استان ایلام دارای 545 واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری است که از این میزان 62 درصد فعال، 13 درصد نیمه فعال و 25 درصد نیز تعطیل هستند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز