حجت الاسلام زمانی موسوی عنوان کرد؛

افزایش رزق مهمترین ثمره زکات برای پرداخت کننده است

۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۰:۱۱:۱۲
کد خبر: ۲۸۰۳۹۷
افزایش رزق مهمترین ثمره زکات برای پرداخت کننده است
رئیس ستاد زکات شهرستان بدره گفت: برکت در مال و افزایش رزق مهمترین ثمره زکات برای پرداخت کننده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام؛ حجت الاسلام زمانی موسوی، رئیس ستاد زکات شهرستان بدره، در جلسه شورای زکات شهرستان بدره که با حضور مرادحاصلی، فرماندار، محسنی نژاد، معاون توسعه مشارکت های مردمی، سفیدخانی، رئیس اداره زکات استان، و تنی چند از مسئولین و مدعوین در محل دفتر امام جمعه شهرستان برگزار گردید بیان داشت: پرداخت زکات علاوه بر محرومیت زدایی از جامعه گشایش در زندگی مودیان زکات را نیز به دنبال دارد.

وی با اشاره به آیه های سور قرآن در زمینه فرهنگ سازی برای ترویج زکات و افزایش مال و ثروت مطالبی بیان و تصریح کرد در امر ترویج فرهنگ پرداخت زکات باید به نحوی عمل شود که اعتماد سازی لازم در اذهان عمومی تشکیل گردد .

زمانی به موضوع تبلیغات زکات اشاره و افزود: این کار خیلی خوب است و از طرفی سنگین و در صورتیکه به درستی از ظرفیت استفاده شود موجب تبین و تبلیغ بیش از پیش برای پرداخت زکات میگردد .

در ادامه، مرادحاصلی، فرماندار بدره و قائم مقام شورای زکات شهرستان، ضمن قدردانی از تلاش های به عمل آمده در سال گذشته و تجلیل از زحمات امدادگران به بیان آموزه های دینی موجود در بحث زکات پرداخت و افزود: همه ما می دانیم و احادیث هم در این زمینه فراوان است که پرداخت زکات باعث افزایش مال و برکت در آن میشود حالا زکات واجب باشد یا مستحب، لذا باید به این امر توجه ویژه شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز