دبیر فدراسیون تنیس روی میز:

تنیس روی میز ایران پتانسیل حضور موفق در میادین جهانی را دارد

۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۱:۱۱:۵۷
کد خبر: ۲۸۰۴۳۸
تنیس روی میز ایران پتانسیل حضور موفق در میادین جهانی را دارد
دبیر فدراسیون تنیس روی میز گفت: تنیس روی میز ایران پتانسیل حضور موفق در میادین جهانی را دارد.

به گزارش خبرنگار برنا از اردبیل؛ احسان باقری در مجمع انتخاباتی هیات تنیس روی میز استان اردبیل افزود: این رشته به لحاظ جذابیت های خاص طرفداران زیادی دارد و فدراسیون نیز تلاش می کند استعدادهای این رشته را شناسایی و پرورش دهد و با برنامه ریزی های مناسب این رشته را به جایگاه واقعی خود برساند.

وی گسترش ورزش همگانی را به عنوان یکی از سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان یادآور شد و گفت: تنیس روی میز ظرفیت بالایی را در تحقق اهداف واقعی در این زمینه دارد.

باقری ضرورت توسعه همگانی این رشته ورزشی و استعدادیابی در رشته تنیس روی میز را یادآور شد و تصریح کرد: فدراسیون به طور مستقیم اعتبار مربوط به انجام برنامه‌ها و مسابقات مربوط به بخش همگانی به استعدادیابی استان‌ها را تأمین می‌کند.

وی تصریح کرد: بیش از 22 هزار تنیسور در کشورمان فعالیت می‌کنند که در حال حاضر نوشاد عالمیان و نیما عالمیان در رتبه‌های 100 تا 200 نفر منتخب تنیس‌بازان جهان قرار دارند.

دبیر فدراسیون تنیس روی میز به در پیش بودن انتخابات فدراسیون تنیس روی میز را در آینده نزدیک یادآور شد و افزود: تلاش بر این است تا افراد توانمند و کارآمد در این انتخابات حضور پیدا کرده و زمینه حضور افراد شایسته و لایق به دور از هرگونه نگرش سیاسی فراهم آید چرا که ورود افراد سیاسی به بدنه ورزش این حوزه را دچار آسیب و لطمه می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز