رئیس شورای اسلامی شهرستان قدس گفت:

شورای اسلامی شهرقدس عدالت محوری را سرلوحه کار خود قرار داده است

۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۳:۰۰:۲۷
کد خبر: ۲۸۰۴۸۴
شورای اسلامی شهرقدس عدالت محوری را سرلوحه کار خود قرار داده است
خراسانی عزم جدی شورای اسلامی در توزیع عادلانه امکانات و خدمات در بین تمام شهروندان، تحقق آرمان محرومیت‌زدایی را در گرو توسعه متوازن مناطق شهری دانست.

رئیس شورای اسلامی شهرستان قدس در حاشیه بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از زمین  ساخت بیمارستان 160 تخت خوابی  شهر قدس در  گفتگویی با خبرگزاری برنا در غرب تهران؛ اظهار داشت: عزم جدی شورای اسلامی در توزیع عادلانه امکانات و خدمات در بین تمام شهروندان، تحقق آرمان محرومیت‌زدایی را در گرو توسعه متوازن مناطق شهری دانست.

 وی گفت: توجه به مناطق کم‌برخوردار و کم‌تر توسعه یافته و نیز تلاش برای توانمندسازی بیش از پیش این مناطق از جمله سیاست‌ها و برنامه‌های راهبردی شورای اسلامی شهر و شهرداری قدس است که این سیاست با جدیت پی‌گیری و دنبال خواهد شد.

احمد خراسانی تاکید کرد: امروز اعضای شورای شهر مصمم هستند تا نتیجه اعتماد شما مردم را در انتخاب خودشان از طریق رفع مشکلات شهرستان، بدهند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان قدس افزود: شورا و شهرداری عدالت محوری را در راستای کار خود قرار داده اند و برای عملی کردن آن عملیات آسفالت و جدول گذاری خیابانها را از مناطق محروم شهرستان آغاز کردند، البته در بسیاری از مناطق شهر به دلیل این که قابلیت تردد ماشین آلات تخصصی را ندارند موجب کاهش خدمات رسانی می شود.

خراسانی عنوان کرد: شهرستان مشکلات بسیاری از قبیل کمبود بیمارستان دارد که شورا و شهرداری با در اختیار دادن دو زمین یکی برای توسعه بیمارستان 12 بهمن و یکی برای ساخت بیمارستان160 تخت خوابه سعی در رفع این مشکل داشته، همچنین مشکل نداشتن اسناد مالکیت را با برگزاری جلسات مختلف در فرمانداری و با حضور رئیس اداره اوقاف و شهردار را به این گونه که مبلغ مورد نظر بر اساس نرخ گذشته محاسبه شود و سند شش دانگ نیز به مردم داده شود، حل کردند.

این مسئولدر ادامه صحبت هایش گفت: مسئله دیگر تقاطع غیر همسطح بود که شورا و شهرداری با پرداخت مبلغی به عنوان قرض الحسنه به مسئولان پروژه موجبات افتتاح لاین خروجی را فراهم آوردند و اکنون در حال پیگیری هستند تا لاین ورودی نیز به زودی به بهره برداری برسد.

وی افزود: مقوله مهم دیگر مربوط به بافت فرسوده شهر است که فعالیت سازمان های آتش نشانی و خدمات شهری را مختل کرده زیرا کوچه ها و خیابان ها قابلیت ورود ماشین آلات تخصصی را ندارند و همین امر موجب کاهش خدمات دهی شده، از مردم ساکن در این مناطق تقاضا می شود برای بازسازی این بافت فرسوده با شهرداری همکاری لازم را داشته باشند.

خراسانی با بیان اینکه شهروندان قدس مردمی قدرشناس و کم توقع هستند و اگر کار و خدمت صادقانه ای از سوی مسئولان ببینند، قدردان آن هستند، افزود: این ویژگی مردم باعث شد بی منت خدمتگزار مردم باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز