با برگزاری مجمع انتخاباتی؛

سالار قاسمی رئیس هیات اسکواش استان قزوین شد

۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۴:۲۶:۳۴
کد خبر: ۲۸۰۵۲۴
سالار قاسمی رئیس هیات اسکواش استان قزوین شد
سالار قاسمی با رای اعضای مجمع انتخاباتی هیات اسکواش، به عنوان رییس جدید این هیات برگزیده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مجمع انتخاباتی هیات اسکواش استان قزوین با حضور مسعود سلیمانی، رئیس فدراسیون اسکواش، امیر عزیزی پور، دبیر فدراسیون اسکواش، قاسم قافله باشی، معاون اداره کل ورزش و جوانان، مهران قاسمی، معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین و مربیان و نمایندگان جامعه اسکواش استان برگزار شد.

در این مجمع سالار قاسمی به عنوان تنها کاندیدای ریاست هیات اسکواش قزوین حاضر شد و پس از رای گیری با کسب 14 رای از مجموع 14 رای ماخوذه، به عنوان رئیس این هیات برگزیده و معرفی شد.

سالار قاسمی، رئیس جدید هیات اسکواش استان، پس از برگزاری این مجمع اظهار داشت: توانمندی و ظرفیت ورزشکاران استان قزوین بالاست و باید با تعامل آموزش و پرورش استان و اداره کل ورزش و جوانان شرایط را برای بهبود شرایط رشته مفرحی همچون اسکواش را فراهم کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: توجه به عرصه های مختلف تربیت بدنی یکی از وظایف اصلی آموزش و پرورش است و ما به دنبال آن هستیم با تدوین برنامه یک ساله و چشم اندازه 4 ساله، اسکواش استان را به جایگاه اصلی اش برسانیم.

وی ادامه داد و گفت: در اولین فرصت با ورزشکاران و مربیان اسکواش استان جلسه ای خواهیم گذاشت و به بررسی مهمترین دغدغه های این رشته می پردازیم.

سالار-2

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز