با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی:

پروژه ماندگار در شهرستان قدس کلید خورد

۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۴:۳۴:۱۴
کد خبر: ۲۸۰۵۳۰
پروژه ماندگار در شهرستان قدس کلید خورد
با حضور علیزاده معاون وزیر راه و شهر سازی روند طرح ساخت بیمارستان 160 تختخوابی در زمینی به مساحت 27800متر مربع در شهر قدس استارت زده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از غرب تهران؛ طرح توجیهی ساخت بیمارستان 160 تختوابی با حضور علیزاده معاون وزیر راه و شهر سازی و معاونین این وزارتخانه، کاغذلو فرماندار شهر قدس، رئیس و اعضای شورای شهر، رئیس بهداشت و درمان و جمعی  از مسئولان شهر برگزار شد.

بر پایه این خبر علیزاده، معاون وزیر راه و شهر سازی، که برای بازدید از مراحل احداث بیمارستان 160تختخوابی به شهر قدس  سفر کرده است اظهار داشت : هم اکنون 165بیمارستان با 22هزار تخت در سراسر کشور در حال ساخت است ساخت این تعداد بیمارستان جدید در کشور یک رکورد بی سابقه بیمارستان سازی در ایران است.

وی ادامه داد:کار بخشی ازاین تعداد بیمارستان درسفرهای سه گانه هیئت دولت بررسی،کارشناسی و اجرایی شد و تعدادی هم مربوط به طرحهای نیمه کاره ودارای مشکل بود که در جریان سفرهای مسئولان تعیین تکلیف گردید.

علیزاده، روند ساخت بیمارستان شهر قدس بر این  نکته تاکید کرد که این وزارتخانه  در کنار خیرین منطقه فقط مسئول ساخت بیمارستان است و تجهیز آن مربوط به وزارت بهداشت ودرمان می شود.

وی همچنین تاکید کرد: مسئولین شهر بایستی نسبت به تملک و در اختیار گذاشتن زمین فوق و صدور پروانه ساختمانی بیمارستان 160 تختخوابی با اخذ حداقل عوارض از سوی  شهرداری صادر کنند،تاسازمان های مجری هرچه سریعتر نسبت به انتخاب پیمانکار اقدام نمایند.

در ادامه مهندس محمد جعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن تقدیر از دلسوزیهای مسئولین شبکه بهداشت و درمان و مسئولین شهر گفت :  با توجه به نگاه مثبت دولت به مقوله سلامت در سال 1394 ما تلاش مضاعف خواهیم کرد تا انشاا... مردم شهرستان قدس در مورد تکمیل بیمارستان 160 تختخوابی در حال احداث به زودی شاهد تحول چشمگیر و اساسی شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز