با هدف توسعه وضعیت فناوری اطلاعات استان؛

معاون استاندار از معاون رئیس جمهور درخواست تأمین اعتبار کرد

۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۶:۵۱:۵۲
کد خبر: ۲۸۰۵۶۶
معاون استاندار از معاون رئیس جمهور درخواست تأمین اعتبار کرد
وی، توسعه استفاده ازفناوری اطلاعات و ارتباطات را به منظور بهبود کارایی و اثربخشی امور، ضروری دانست و اظهار داشت: بر همین اساس،در سفر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، تأمین اعتباری چشمگیر در راستای ارتقا و توسعه وضعیت فناوری اطلاعات و ارتباطات استان مورد درخواست و تأکید قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از کهکیلویه و بویراحمد؛ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری در جمع خبرنگاران، از درخواست اعتبار چشمگیر از معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای توسعه و بهبود وضعیت حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان خبر داد.

مجید محنایی با بیان این مطلب، اظهار داشت: امروزه کاربرد فناوری اطلاعات در همه ابعاد زندگی و سیستم های اجتماعی، اقتصادی فرهنگی و … موجب وقوع تحولی بزرگ در شیوه زندگی کار و فعالیت شهروندان و از جمله حقوق اساسی آنها محسوب می شود.

 وی توسعه استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات را به منظور بهبود کارایی و اثربخشی امور، ضروری دانست و اظهار داشت: بر همین اساس، در سفر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، تأمین اعتباری چشمگیر در راستای ارتقا و توسعه  وضعیت فناوری اطلاعات و ارتباطات استان مورد درخواست و تاکید قرار گرفت.

محنایی خاطر نشان کرد: هر گونه تخصیص اعتبار در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان در جهت تقویت و توسعه زیرساخت های این حوزه از جمله ارتباط فیبر نوری دستگاه های استانی و شهرستانی، تجهیز زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه های اجرایی استان، ارتقاء امنیت شبکه و اطلاعات، راه اندازی مراکز رشد IT و توسعه دولت الکترونیک صرف می شود.

وی برگزاری دوره های آموزشی تخصصی در راستای ارتقای سطح دانش و آگاهی کارکنان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان را از دیگر برنامه های این حوزه در صورت تخصیص اعتبار، عنوان داشت.

نظر شما