رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان مرکزی :

سالن اختصاصی سنگ‌نوردی در اراک ساخته می‌شود

۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۱:۰۱:۱۳
کد خبر: ۲۸۰۶۹۵
سالن اختصاصی سنگ‌نوردی در اراک ساخته می‌شود
رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان مرکزی از ساخت سالن اختصاصی سنگ‌نوردی در مجموعه ورزشی پنج مرداد اراک در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از استان مرکزی؛ رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان مرکزی از ساخت سالن اختصاصی سنگ‌نوردی در مجموعه ورزشی پنج مرداد اراک در سال جاری خبر داد.

سیامک رضایی اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته زمین مورد نیاز برای ساخت این سالن در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک تحویل هیات شده که تلاش داریم به زودی عملیات ساخت آن را آغاز کنیم.
وی تصریح کرد: یکی از اولویت‌های اصلی هیات کوهنوردی در سال جاری آموزش و ساماندهی گروه‌های کوهنوردی است که لازمه این مهم تامین زیرساخت‌های لازم است.
رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان مرکزی گفت: تاکنون 12 گروه کوهنوردی در استان ساماندهی شده است.
رضایی راه‌اندازی رشته کوهنوردی در شهرهای خنداب، کمیجان و نیم‌ور را از دیگر برنامه‌های در دست اقدام هیات برشمرد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر رشته کوهنوردی در شهرهای آشتیان، ساوه، شازند، محلات، خمین، دلیجان و اراک فعال است.
وی برگزاری مسابقه کوهپیمایی سرعتی به مناسبت آزادسازی خرمشهر، برگزاری مسابقات سنگ‌نوردی داخل سالن، برگزاری جشنواره سنگ‌نوردی در شهر نراق، ایمن‌سازی دیواره‌های موجود لجور و... را از دیگر برنامه‌های آتی هیات عنوان کرد.
به گفته وی در سال گذشته یک هزار و 200 ورزشکار در رشته کوهنوردی در استان ساماندهی شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز