المپیاد درون مدرسه ای دانش آموزان استان مرکزی پایان یافت

۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۱:۰۹:۴۹
کد خبر: ۲۸۰۶۹۸
المپیاد درون مدرسه ای دانش آموزان استان مرکزی پایان یافت
المپیاد درون مدرسه ای دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی استان مرکزی روز یکشنبه پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان مرکزی؛ المپیاد درون مدرسه ای دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی استان مرکزی روز یکشنبه پایان یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در آئین اختتامیه المپیاد درون مدرسه ای در دبیرستان دخترانه الهیه اراک گفت: المپیاد دانش آموزی نماد همکاری، تعامل و وحدت در کار تیمی است و اینگونه برنامه ها نقطه عطف استعداد یابی، پرورش استعدادها و رشد و توسعه ورزش قهرمانی است.
وی در ادامه فرا رسیدن روز معلم را به تمامی تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت تبریک گفت و خاطر نشان کرد: همکاری فی مابین آموزش و پرورش و ورزش و جوانان در زمینه های ورزشی،آموزشی و پژوهشی موجب هم افزایی در اهداف و اعتلاء ورزش خواهد شد.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی در این مراسم اظهار داشت: این المپیاد برای نخستین بار در کشور و این استان برگزار شده و نتایج مطلوبی در پی داشته است.
مهدی دمنه افزود: افزایش شور و نشاط دانش آموزان یکی از اهداف مهم این المپیاد ورزشی است و این مهم در اجرای طرح مشهود بود.
وی بیان کرد: این طرح به دلیل اینکه برای نخستین بار اجرا شده با نقاط ضعفی نیز همراه بود که این نقاط شناسایی و برای سال آینده رفع می شود.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی ادامه داد: دانش آموزان نباید پس از پایان این المپیاد ورزش را رها کنند بلکه باید با تمرین و پشتکار، خود را برای المپیاد سال بعد و کسب موفقیت های بیشتر و بزرگتر آماده کنند.
رییس آموزش و پرورش ناحیه یک اراک نیز گفت: سلامت و تندرستی دانش آموزان از اهمیت بالایی برخوردار است و آموزش و پرورش به این موضوع توجه ویژه ای دارد.
سید رحیم محمدی افزود: افزایش شور و نشاط اجتماعی، یادگیری بهتر و ارتقا و حفظ سلامت از مهمترین عوامل توجه دانش آموزان به ورزش است.
وی بیان کرد: خانواده ها باید فرزندان خود را به امر ورزش تشویق و ترغیب سازند و زمینه های این مهم را در حد توان برای آن ها ایجاد کنند.
رییس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش استان مرکزی نیز در حاشیه اختتامیه این المپیاد در گفت و گو با ایرنا افزود: المپیاد دانش آموزی درون مدرسه ای این استان از 26 مهرماه پارسال آغاز شد و سهمیه این استان 65 هزار دانش آموز بوده است.
مسلم محمدی افزود: این المپیاد در 225 مدرسه شهری مقاطع ابتدایی، متوسطه اول (راهنمایی) و متوسطه دوم (دبیرستان) برگزار شد و پیش بینی می شود سال آینده در تمام مدارس این استان برگزار شود.
وی بیان کرد: 12 رشته ورزشی برای این المپیاد در استان طراحی شده بود که هر مدرسه با توجه به امکانات و تجهیزات خود رشته های مورد نظر را انتخاب کرده است.
رییس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش استان مرکزی ادامه داد: برگزاری این المپیاد در مدارس در بخش های مختلف با مشارکت دانش آموزان دنبال شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز