اگر حق پاس ضایع نمی شد کارمان برای صعود به اما و اگر نمی کشید

۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۲:۱۴:۰۰
کد خبر: ۲۸۰۷۴۱
اگر حق پاس ضایع نمی شد کارمان برای صعود به اما و اگر نمی کشید
بهرام یدی با بیان اینکه اگر حق پاس ضایع نمی شد در حال حاضر لیگ برتری شدن این تیم قطعی شده بود، بیان کرد:

 مدیرعامل باشگاه پاس همدان در گفتگو با خبرنگار برنا در همدان با اشاره به دیدار پایانی پاس برابر فولاد یزد اظهار داشت: شرایط جدول رده بندی گروه دوم بسیار حساس است و چند تیم شانس صعود مستقیم به لیگ برتر و حضور در پلی آف را دارند و پاس نیز در این قاعده حضور دارد.

وی افزود: جدا از بحث اینکه باید در بازی پایانی به پیروزی برسیم باید چند حالت نیز در سایر بازی اتفاق بیفتد تا پاس به لیگ برتر صعود کند بطوری که ما باید ابتدا به بازی خود برابر فولاد یزد فکر کنیم و با تفاضل گل بالا این تیم را شکست دهیم و سپس منتظر لطف خدا باشیم که شامل حال ما شود.

مدیرعامل تیم پاس همدان با اشاره به شانس لیگ برتری شدن پاس گفت: روزگاری ابر و باد و مه خورشید و فلک دست به دست هم دادند که پاس به لیگ دسته اول سقوط کند و شاید بدبین ترین طرفدار پاس هم این فکر را نمی کرد که پاس تنها با تفاضل گل کمتر راهی لیگ دسته اول شود اما در فوتبال همه چیز ممکن است.

یدی یادآور شد: اگر خدا بخواهد شاید در این هفته نیز اتفاقاتی در سایر بازی ها رقم بخورد که پاس به سطح اول فوتبال کشورمان بازگردد که این موضوع هم دور از انتظار نیست و همیشه غیر ممکن ها در فوتبال ممکن شده است.

وی با بیان اینکه اگر حق پاس ضایع نمی شد در حال حاضر لیگ برتری شدن این تیم قطعی شده بود، بیان کرد: قبل از فصل ما شرایط را طوری مدنظر گرفتیم که تیم را راهی لیگ برتر کنیم و خدا می داند که تمام تلاش خود را انجام دادیم.

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان یادآور شد: اگر شرایط داوری بازی ها و مردود شدن گل های ما و پنالتی های که به ناحق برای ما گرفته نشد نمی بود در حال حاضر پاس با هشت امتیاز اختلاف خیلی زودتر صعود خود را قطعی کرده بود اما متاسفانه در فوتبال ایران چیزی قابل پیش بینی نیست و در این فصل در حق تیم پاس ناعدالتی های شد.

یدی درباره هزینه های انجام شده برای پاس گفت: دو میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان برای تیم فوتبال پاس همدان در فصل جاری هزینه شده است که تنها یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان آن مربوط به دریافتی بازیکنان و کادرفنی بوده و مابقی آن سایر هزینه های باشگاه اعم از اردو و رفت و آمد و غیره بوده است.

وی عنوان کرد: در این فصل توانستیم با یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان چهار میلیارد و نیم از بدهی های گذشته پاس را تسویه کنیم اما در حال حاضر تیم فوتبال پاس سه میلیارد و نیم دیگر بدهی دارد که امیدواریم با تدبیر مسئولین استان این بدهی ها نیز تسویه شود.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان با اشاره به برنامه های خود بیان کرد: زمانی پاس به ثبات و آرامش خواهد رسید که بحث زیرساخت های درآمدزایی و منبع بودجه باشگاه مشخص شود که بنده برای این مسئله سه طرح و برنامه ارائه دادم که خوشبختانه یک طرح مورد موافقت قرار گرفته و کارهای اداری را طی می کند.

یدی افزود: اسپانسر این طرح نیز پیدا شده و بسیاز زودبازده نیز است.

وی با درخواست از هواداران و مردم همدان گفت: در دیدار پایانی پاس در لیگ دسته اول فوتبال برابر فولاد یزد به حمایت هواداران و مردم همدان نیازمند هستیم و امیدواریم که هواداران با حضور در ورزشگاه شرایط را برای نتیچه گیری پاس فراهم کنند و باقی مسائل را به خدا واگذار کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز