سرمربی تیم پاس همدان اعلام کرد:

بازیکنان انگیزه فراوانی برای رویارویی با تیم فولاد یزد دارند

۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۲:۵۰:۵۲
کد خبر: ۲۸۰۷۵۶
بازیکنان انگیزه فراوانی برای رویارویی با تیم فولاد یزد دارند
بازیکنان انگیزه فراوانی برای رویارویی با تیم فولاد یزد دارند و شرایط را درک کرده‌ و می‌دانند که این بازی آخرین شانس ما برای صعود به لیگ برتر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان؛  سرمربی تیم پاس همدان در حاشیه تمرین پاسی‌ها در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تیم ما شرایط ایده‌آلی دارد. بازیکنان انگیزه فراوانی برای رویارویی با تیم فولاد یزد دارند و شرایط را درک کرده‌ و می‌دانند که این بازی آخرین شانس ما برای صعود به لیگ برتر است.

داود مهابادی اضافه کرد: تمرینات طی روزهای اخیر با شادابی خاصی پیگیری شده، البته آثار خستگی بازی‌های فشرده در بدن بازیکنان دیده می‌شود. امیدواریم در رقابت پایانی با کسب سه امتیاز از زمین بازی خارج شویم و نتایج بازی‌های همزمان هم به نحوی رقم بخورد که منجر به صعود مستقیم تیم ما یا حداقل حضور در پلی‌آف شود.

مهابادی در خصوص مصدومان و محرومان پاس در هفته پایانی لیگ یک تاکید کرد: علاوه بر اسحاق سبحانی و اکبر بختیاری که به علت مصدومیت مثل دو بازی قبل قادر به همراهی ما نیستند سیدجمال معصومی هم به علت دو اخطاره بودن نمی‌تواند پاس را در این بازی مهم همراهی کند.

سرمربی تیم پاس با اشاره به شناخت کافی از حریف یزدی تصریح کرد: فولاد از تیم‌های خوب لیگ یک است و به اعتقاد من باید جایگاه این تیم امروز در بالای جدول بود. آنها خطر سقوط را حس می‌کنند و قطعا برای کسب امتیاز پا به میدان می گذارند اما با اراده بازیکنان و لطف خداوند ما با پیروزی قاطعانه از زمین خارج می‌شویم.

وی گفت: از ابتدای بازی با ارائه یک نمایش هجومی باید روی دروازه حریف خیمه بزنیم. اگر در 20 دقیقه ابتدایی بازی گلزنی کنیم شرایط بهتر شده و استرس بازیکنان کمتر می‌شود.

مهابادی در ادامه اعلام کرد: ما پیش از اینها باید صعود خود را قطعی کرده بودیم. بازیکنان ما در برخی بازی‌ها مثل رقابت با راهیان فرصت سوزی کردند. البته نباید فراموش کرد در بازی‌های گروه دوم در هر رقابت بیشتر از چهار یا پنج موقعیت روی دروازه‌ها خلق نمی‌شد.

سرمربی پاس همدان با اشاره به حمایت‌های مردم همدان از تیم پاس خاطرنشان کرد: بخش زیادی از انرژی که امسال بازیکنان ما گرفتند به علت حمایت هواداران بود. البته بازیکنان هم امسال با این انگیزه گام به مستطیل سبز می‌گذاشتند که با برتری در هر بازی دل همدانی‌ها را شاد کنند. امسال مردم با این تیم زندگی کردند و صمیمیت میان بازیکنان و هواداران وصف‌ناپذیر است.

مهابادی در پایان با تقدیر از حمایت‌های مسئولان به ویژه استاندار و همچنین تعامل خوب اصحاب رسانه با پاسی‌ها اظهار کرد: امیدوارم در هفته پایانی لیگ یک لطف خدا شامل حال تیم ما و مردم همدان شود و پاس بتواند جواز حضور در لیگ برتر باشگاه‌های کشور را کسب کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز