رییس دادگستری ایلام عنوان کرد:

رسیدگی به پرونده های قضایی در اولویت برنامه های دادگستری استان قرار دارد

۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۰۸:۵۲:۴۰
کد خبر: ۲۸۰۹۰۰
رسیدگی به پرونده های قضایی در اولویت برنامه های دادگستری استان قرار دارد
فارس نوری گفت: دادگستری استان آمادگی دارد رسیدگی به پرونده های قضایی در خصوص تخلفات صورت گرفته در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی را در اولویت برنامه های خود قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، "فارس نوری" رییس کل دادگستری ایلام،  با قدردانی از تلاش های شرکت آب منطقه ای استان در شناسایی برداشت های غیر مجاز از منابع آبی تاکید کرد: 86 مورد چاه غیر مجاز در استان شناسایی شده که با هماهنگی دادگستری تاکنون 77 مورد مسدود شده است.

نوری ادامه داد: خوشبختانه تعداد حفاری های غیر مجاز برای برداشت آب در استان کاهش چشمگیری داشته که نشان دهنده جایگاه و ارزش این موهبت الهی در میان مردم ایلام است.

وی افزود: برای غنی سازی سفره های زیر زمینی آب حفاظت از جنگل ها باید به طور ویژه در برنامه ریزی مسوولان دیده شود چرا که عرصه های طبیعی کالای زینتی نیستند و برای رسیدن به توسعه پایدار نیازمند حفظ جنگل ها هستیم.

رییس کل دادگستری ایلام در خصوص ضابطین دستگاه قضا یادآور شد: نیروی انتظامی به عنوان ضابط عام قوه قضاییه محسوب می شود که در تمامی امور ورود می کند ولی نمایندگان برخی دستگاه ها نیز بعنوان ضابط خاص سیستم قضایی محسوب می شوند که الزامی برای لباس مخصوص و درجه ندارند ولی گزارش های آنان در محاکم قضایی مستند است و تحت حمایت دستگاه قضا قرار می گیرند.

نوروی ارایه آموزش های کاربردی به ضابطان خاص در خصوص مسایل حقوقی و قضایی را از برنامه های قوه قضاییه عنوان کرد

 نوری در پایان،  گفت: دادگستری استان آمادگی دارد رسیدگی به پرونده های قضایی در خصوص تخلفات صورت گرفته در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی را در اولویت برنامه های خود قرار دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز