از کشور جمهوری چک؛

داور UCI برای قضاوت در تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان معرفی شد

۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۰۲:۱۷:۳۱
کد خبر: ۲۸۱۰۶۰
داور UCI برای قضاوت در تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان معرفی شد
میروسلاو یانوت از سال 1988 در لیست فعال اتحادیه جهانی دوچرخه سواری قرار دارد و عضوی از فدراسیون دوچرخه سواری چک به شمار می رود.

میروسلاو یانوت از کشور چک در سی امین تور دوچرخه سواری بین المللی ایران - آذربایجان به عنوان داور UCI حضور خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان شرقی، میروسلاو یانوت از کشور جمهوری چک به عنوان یکی از سه کمک بین المللی "پل واتسون" نماینده UCI در خلال برگزاری این تور همکاری خواهد کرد.

یانوت اهل جمهوری چک از سال 1988 در لیست فعال اتحادیه جهانی دوچرخه سواری قرار دارد و عضوی از فدراسیون دوچرخه سواری چک به شمار می رود. 

کمیسر 66 ساله، متولد دهم ماه جون 1948 بوده و تحصیلات آکادمیک خود را تا سطح مهندسی تکنولوژی نساجی به پایان برده و مدیر یک کارخانه نساجی است.

این کمیسر بین المللی UCI بخوبی به زبان فرانسوی صحبت می کند و علاوه بر آن به زبان های روسی، انگلیسی و آلمانی نیز تسلط دارد. 

میروسلاو قهرمان اسبق مسابقه منطقه ای جنوب بوهیمیا (واقع در چک) می باشد. وی در سال های 2003 تا 2007 عضو کمیته مدیریت فدراسیون دوچرخه سواری چک بوده و همزمان ریاست کمیسیون فنی – ورزشی فدراسیون را نیز بر عهده داشته است.

وی در کارنامه ی کمیسری بین المللی یانوت 650 مسابقه ( اعم از جاده، پیست – سایکلوکراس)، مسابقه المپیک ( بارسلون 1992 و پکن 2008)، 6 گرند تور ( 3 وئولتا اسپانیا، 2 جیروی ایتالیا و 1 توردو فرانس )، 25 مسابقه قهرمانی جهانی ( جاده پیست – سایکلونکراس )، 15 مسابقه قاره ای ( جاده، پیست – سایکلو کراس ) را نظارت کرده است.

سی امین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران - آذربایجان از 7 خرداد الی 12 خرداد در مسیر استان های آذربایجان شرقی، اردبیل و آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.

روز 7 خرداد رکابزنان مسیر تبریز به مشکین شهر را رکاب خواهند زد در ادامه مرحله دوم تور در مسیر سرعین به تبریز برگزار خواهد شد.

مرحله سوم در مسیر تبریز به ارومیه و تور سی ام وارد استان آذربایجان غربی خواهد شد و در مرحله چهارم رکابزنان مسیر ارومیه به شبستر را طی خواهند کرد.

در مرحله پنجم کاروان تور از شبستر به جلفا ترانسفر می شوند تا رکابزنان مسیر جلفا به کلیبر ( منطقه آینالو ) را رکاب بزنند و متعاقبا به تبریز ترانسفر شده و به تبریز باز می گردند و در مرحله نهایی و ششم در داخل شهر تبریز روز  12 خرداد برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز