فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد لرستان:

متهم سابقه دار پس از ۴ سال فرار در خرم آباد دستگیر شد

۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۱۴:۴۶:۵۹
کد خبر: ۲۸۱۰۷۷
متهم سابقه دار پس از ۴ سال فرار در خرم آباد دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد لرستان از دستگیری متهم فراری و سابقه دار پس از گذشت چهار سال خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد لرستان از دستگیری متهم فراری و سابقه دار پس از گذشت چهار سال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،سرهنگ "حسین نجفی" در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه متهمی به هویت معلوم دارای سوابق متعدد کیفری از جمله ، 13 فقره سرقت ، شش سال حبس ، نگهداری اسلحه غیر مجاز، تیراندازی و درگیری با ماموران و 9 فقره جلب از دادسرای های لرستان و الوار گرمسیری خوزستان که حدود چهارسال متواری بوده است ، موضوع در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: ماموران این فرماندهی با تلاش شبانه روزی و تحقیقات گسترده متهم را در کوه های صعب العبور اطراف یکی از روستاهای خرم آباد شناسایی و دستگیر کردند.

"نجفی" افزود : متهم سابقه دار پس از دستگیری روانه زندان شد.

دوران کودکی و نوجوانی مهم ترین مقطع آموزش مهارت های اجتماعی در زندگی است

سرپرست دفتر تحقیقات کاربردی لرستان ، گفت : دوران کودکی و نوجوانی مهم ترین مقطع زندگی جهت آموزش مهارت های اجتماعی به کودکان و نوجوانان است.

 سرگرد "مهدی صاحب ساده کار" در تشریح این خبر، گفت: دوران کودکی و نوجوانی مهم ترین مقطع زندگی جهت آموزش مهارت های اجتماعی به کودکان و نوجوانان است. که باید دراین سن کودک را تحت آموزش های مهارت های اجتماعی قرار داد.

این مقام مسئول در ادامه افزود: زندگی اجتماعی در دهه های اخیر شاهد تغییرات سریع، مداوم و پی در پی بوده که تاثیرات این تغییرات بر ذهن ، روح و جهت دهی فردی و اجتماعی فرزندان مان انکار ناپذیر است.

"ساده کار" اظهار داشت: براین اساس امروزه آموزش مهارت های اجتماعی به اقشار مختلف اجتماعی به ویژه کودکان و نوجوانان به عنوان یک استراتژی ایجاد کننده تغییر و تحول در سطوح مختلف جایگاه ویژه ای پیدا کرده و نظام های سیاسی برای کاهش هزینه های عملیاتی و نهادینه نمودن امنیت پایدار به آموزش مردمی توجه خاص می نمایند.

سرپرست دفتر تحقیقات کاربردی پلیس استان با تقسیم بندی آموزش مهارت های زندگی در چهار سطح آموزش برای دانستن،آموزش برای به کاربستن،آموزش برای زیستن و آموزش برای دیگران زیستن بیان داشت: از آنجایی که پلیس جزء لاینفک زندگی اجتماعی محسوب می شود، به عنوان یک نهاد اجتماعی، مسئولیت های خطیری برعهده دارد. از این رو پرداختن به موضوع آموزش مهارت های زندگی به کودکان و نوجوانان مانند آموزش هنجارها،قانون مداری،نظم وانضباط اجتماعی و هشدارها نسبت به خطرات و آسیب های از جمله اقداماتی است که می بایستی در نقش ناظم اجتماعی با برنامه ریزی همه جانبه،به انجام برساند.

این مقام مسئول در ادامه ، گفت: براین اساس دفتر تحقیقات کاربردی پلیس استان به جهت انجام این رسالت خطیر و همچنین ترویج فرهنگ فکر و مطالعه اقدام به تهیه و توزیع بسته های فرهنگی در بین کودکان و نوجوانان بازدید کننده در نمایشگاه نموده است.

پژو پارس با 16 میلیون خلافی روانه پارکینگ شد

فرمانده انتظامی دلفان لرستان از توقیف یک دستگاه پژو پارس با 16 میلیون ریال خلافی دراین شهرستان خبر داد.

 سرهنگ "علی نجات کرمی" در تشریح این خبر گفت : عوامل گشت پلیس راهنمایی و رانندگی  این شهرستان  حین کنترل ترافیک شهری به یک دستگاه  پژوپارس را مشاهده ، که پس از استعلام  مشخص شد، خودروی مذکور دارای بیش 16میلیون ریال خلافی پرداخت نشده است که توقیف و روانه پارکینگ شد.

وی افزود: برابر ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی از تردد خودرو های متخلف با خلافی بیش از 10 میلیون ریال جلوگیری و این خودروها در صورت مشاهده توقیف خواهند شد.

ارائه بیش از 100 مورد مشاوره انتظامی رایگان در بروجرد

فرمانده انتظامی بروجرد لرستان ، گفت:در فروردین ماه سال جاری110 مورد مشاوره رایگان در مراکز مشاوره کلانتری های این شهرستان به مردم ارائه شده است.

 ، سرهنگ "دلیری" اظهار داشت: درفروردین ماه سال جاری 110 نفر از شهروندان بروجردی از خدمات رایگان واحدهای مشاوره کلانتری های پلیس این شهرستان بهره مند شدند که از این تعداد 68پرونده مصالحه شده است.

وی افزود: همشهریان ضمن اعلام رضایتمندی از کارشناسان مشاوره و مددکاران اجتماعی انتظامی این فرماندهی علاقمندی خود را به این مراکز نشان می دهند.

این مقام مسئول ، بیشترین موضوعات مشاوره در مراکز مشاوره پلیس شهرستان را مشکلات زناشویی، اختلافات خانوادگی و حقوقی عنوان کرد و اظهار داشت: بیشتر مشاوره هایی که در این مراکز انجام می شود بعضی مواقع در عرض چندین جلسه مداوم و با پیگیری های مستمر صورت می گیرد تا نتیجه مطلوب به دست آید و مراجعان بتوانند بهره لازم را از این جلسات ببرند

کشف 111 فقره سرقت لوازم خودرو در خرم آباد

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد لرستان از دستگیری 6 سارق و کشف 111 فقره سرقت لوازم خودرو طی یک ماه گذشته خبر داد.

 سرهنگ "حسین نجفی" در تشریح این خبر ، گفت: در راستای مبارزه با سرقت و ارتقاء سطح امنیت اجتماعی ، عوامل پلیس آگاهی این شهرستان با تشکیل اکیپ های ویژه با انجام کارهای اطلاعاتی در یک ماه گذشته موفق به شناسایی و دستگیری شش سارق که در امر سرقت فعالیت داشته، شدند .

وی افزود: متهمان در بازجویی های فنی به 111 فقره سرقت لوازم و محتویات خودرو اعتراف و مقادیری وسایل مسروقه از آنان کشف و ضبط شد.

کشف 294 فقره سرقت در خرم آباد

فرمانده انتظامی خرم آباد لرستان از کشف 294 فقره انواع سرقت در اجرای طرح های مبارزه با سرقت طی یک ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ "حسین نجفی" در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه با سرقت در خرم آباد،مأموران انتظامی این شهرستان با تلاش شبانه روزی و اجرای طرح های متعدد انتظامی در فروردین ماه سال جاری موفق شدند 32 دستگاه خودرو و 8 دستگاه موتورسیکلت مسروقه را کشف نمایند.

وی افزود: عوامل پلیس این شهرستان همچنین موفق به کشف انواع سرقت دیگر شامل ، 127 فقره لوازم خودرو ، 38 فقره محتویات داخل خودرو، 12 فقره سرقت منزل، یک فقره مغازه، یک فقره اماکن خصوصی، 9 فقره احشام ، 3 فقره کش و روزنی و 63 فقره سایر سرقت ها شده اند و در این راستا نیز تعداد 74 نفر سارق شناسایی و دستگیر و تحویل مراجع قضایی گردیده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد : ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح های مبارزه با سرقت، پاکسازی و انتظامی، از شهروندان تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن 110 مرکز فوریتهای پلیس ، اعلام نمایند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز