وزیر ورزش و جوانان دریاسوج:

ورزش می‌تواند یکی از عناصر مهم سلامت باشد

۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۲۰:۱۷:۳۲
کد خبر: ۲۸۱۱۳۵
ورزش می‌تواند یکی از عناصر مهم سلامت باشد
محمد گودرزی با بیان اینکه به دنبال تحقق این آرمان هستیم که مردم سالم، با نشاط و با طراوت باشند،افزود: متاسفانه در سال‌های گذشته به این استان نسبت به سایر استانها توجهی نشده است و از توسعه پر شتاب بهره مند نبود.

به گزارش خبرگزاری برنا از یاسوج؛، وزیر ورزش  وجوانان کشوردر مراسم افتتاح ورزشگاه پانزده هزار نفری یاسوج گفت : ورزش می‌تواند یکی از عناصر مهم سلامت باشدو ایجاد چنین پروژه‌ ها و اماکن ورزشی می‌تواند کمک شایانی به مردم داشته باشد.

محمد گودرزی با بیان اینکه  به دنبال تحقق این آرمان هستیم که مردم سالم، با نشاط و با طراوت باشند،افزود: متاسفانه در سال‌های گذشته به این استان نسبت به سایر استانها توجهی نشده است و از توسعه پر شتاب بهره مند نبود.

وی با بیان اینکه سیاست‌های دولت تدبیر و امید در زمینه ورزش توسعه پایدار است، افزود‌: امیدواریم که در هیات دولت تلاش کنیم تا این استان به سایر استان‌های کشور برسد و از امکانات لازم برخوردار شود.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به ایجاد مراکز خوابگاهی، هتل و بخش‌های اداری این ورزشگاه یا تا پایان امسال و یا تا اواسط سال آینده اذعان کرد:

تنها توسعه زیرساختها و رشد روحیه ورزشی مردم کمک نمی‌کند و امیدواریم که با کمک‌هایی که به هیات‌های ورزشی صورت می‌گیرد، شاهد رشد و شکوفایی هیاتهای ورزشی باشیم.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد نیز در آیین افتتاح پروژه ورزشگاه شهدا یاسوج، گفت: کار مطالعاتی استادیوم 15 هزار نفری یاسوج در سال 85 انجام و در سال 86 عملیات اجرایی آن در منطقه مسکونی دولت آباد شهر یاسوج آغاز شد و برای ساخت این استادیوم  و محوطه سازی بیش از 300 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

موسی خادمی افزود: بهره برداری از این پروژه ورزشی جزو اولویت های کاری استان بود که باحمایت دولت و وزیر ورزش و جوانان این پروژه به بهره برداری رسید.

وی اظهار داشت: این ورزشگاه با زیربنای حدود 23 هزار مترمربع از ورزشگاه های پیشرفته کشور محسوب می شود.

وی ابراز داشت: این ورزشگاه با 10 خط ویژه دوومیدانی و وی.‌آی.‌پی مجهز به آسانسور، جایگاه ویژه خبرنگاران و رختکن از مدرن‌ترین ورزشگاه‌های فوتبال در کشور است و به لحاظ استاندارد های لازم قابلیت برگزاری بازی‌های در سطح ملی را دارد.

استاندار با بیان اینکه، بخش زیادی از اعتبارات این طرح و عملیات اجرایی آن در دولت تدبیر و امید انجام شده است، گفت: تکمیل ورزشگاه 15 هزار نفری شهدای یاسوج هدیه ارزشمند و ماندگار دولت تدبیر و امید به  جامعه ورزشی و ورزش دوستان این استان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز