سفیر آلمان در دیدار استاندار هرمزگان:

هرمزگان می تواند نقشی کلیدی در ارتباطات اقتصادی ایران و آلمان داشته باشد

۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۰۷:۳۷:۲۷
کد خبر: ۲۸۱۱۶۵
هرمزگان می تواند نقشی کلیدی در ارتباطات اقتصادی ایران و آلمان داشته باشد
سفیر آلمان در ایران گفت: استان هرمزگان می تواند نقشی کلیدی در ارتباطات دو کشور ایران و آلمان داشته باشد چون این استان دروازه مبادلات اقتصادی ایران است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، میکائیل بارون فون اونگرن در دیدار با استاندار هرمزگان با بیان اینکه استان هرمزگان دروازه تجاری و بندری ایران است، عنوان کرد: دوستی های قدیمی میان دو کشور ایران و آلمان وجود داشته و مردم دو کشور نیز ارتباط خوب و نزدیکی با یکدیگر دارند و هرساله گردشگران ایرانی بسیاری به آلمان سفر می کنند.

وی ادامه داد: توسعه ارتباطات اقتصادی و سیاسی برای دو کشور بسیار مفید خواهد بود و ایران و آلمان می توانند دوستان تجاری خوبی برای یکدیگر باشند که تحقق این امر با پیشرفت های صورت گرفته در مذاکرات میان ایران و گروه 1+5 بسیار نزدیک است.

سفیر آلمان در ایران افزود: استان هرمزگان می تواند نقشی کلیدی در ارتباطات دو کشور ایران و آلمان داشته باشد چون این استان دروازه مبادلات اقتصادی ایران است.

میکائیل بارون تصریح کرد: همچنین ما خواستار توسعه ارتباطات بندری میان دو کشور هستیم که هرمزگان با توجه به ظرفیت هایی که دارد، می تواند در گسترش این ارتباطات نقش آفرین باشد.

وی بیان داشت: همچنین ما خوشحال خواهیم شد تا مسئولان استان هرمزگان از تجربیات متخصصین کشور ما در این استان استفاده کنند و مردم و بخش های تجاری آلمان علاقه مند به توسعه ارتباطات میان دو کشور هستند.

سفیر آلمان در ایران تاکید کرد: استان هرمزگان نقشی کلیدی در ایران دارد و ما علاقه مند ارتباط اقتصادی با ایران از طریق این استان هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز