مربی تیم شهرداری اردبیل:

از جایگاه شهرداری اردبیل در لیگ یک راضی هستیم

۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۱۲:۰۹:۱۲
کد خبر: ۲۸۱۳۳۴
از جایگاه شهرداری اردبیل در لیگ یک راضی هستیم
مربی تیم شهرداری اردبیل گفت: از رتبه ششم تیم شهرداری اردبیل در لیگ دسته یک کشور راضی هستیم.

جمال پیله ور درگفتگو با خبرنگار برنا در اردبیل افزود: شهرداری در اولین حضور خود در لیگ یک و در گروهی که تیمهای باسابقه ای همچون فجرسپاسی، مس کرمان و نساجی حضور داشتند توانست در جایگاه مطلوبی قرار گیرد.

وی اظهار کرد: علاقمندان به فوتبال از بضاعت مالی و امکانات تیم شهرداری اردبیل آگاه هستند و می دانند که بسیاری از تیم های همگروه شهرداری با امکانات و پشتوانه مالی بالایی در لیگ حضور داشتند و با لحاظ این تفاوتها می توان به اهمیت جایگاه فعلی شهرداری پی برد.

وی اضافه کرد: اگر شرایط و امکانات مهیا شود و کادر فعلی نیز حفظ شود، صعود این تیم در فصل آتی به لیگ برتر دور از دسترس نیست هرچند که مسئولان و مدیران باشگاه برای حضور این تیم در لیگ برتر برنامه ای سه ساله تدوین کرده اند.

پیله ور گفت: با توجه به نتایج و بردهای دور از انتظار تیم شهرداری در نیم فصل دوم، انتظارات از این تیم بالا رفت و برخی از علاقمندان توقع داشتند این تیم به مرحله پلی اف صعود کند. با این حال هدف تیم برای ماندن در لیگ یک و صعود به لیگ برتر در یک برنامه زمانبندی سه ساله تدوین شده و امیدواریم به این امر مهم دست یابیم.

مربی تیم شهرداری اردبیل تصریح کرد: نتایج خوب و جایگاه مطلوب تیم ناشی از همکاری و همدلی همه مسئولان شهر، بویژه تماشاگران و علاقمندان فوتبال اردبیل است و این امر نباید فراموش شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز