رئیس مجمع کارگران لرستان:

کارگران لرستان علیرغم همه کاستی ها همواره پشیبان نظام هستند

۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۱۵:۰۸:۱۸
کد خبر: ۲۸۱۳۹۴
کارگران  لرستان علیرغم همه کاستی ها همواره پشیبان نظام هستند
رئیس مجمع کارگران لرستان گفت: کارگران لرستان از شریف‌ترین کارگران هستند و علارقم همه مشکلات و مسائلی که وجود دارد با بصیرت و تجزیه‌ وتحلیل درستی که از مسائل داخلی و بین‌المللی دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از خرم‌آباد، احمد عبدی زاده در دیدار صمیمی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان لرستان که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: جامعه کارگری در جای‌جای نظام مقدس جمهوری اسلامی حضور داشته است و سعی می‌شود مشکلات قشر کارگر حل‌وفصل شوند.

وی افزود: بحث سه‌جانبه‌گرایی کارگر، کارفرما و دولت در قانون مطرح است و برای هرکدام وظایفی مشخص‌شده است.

رئیس مجمع کارگران لرستان عنوان کرد: کارگران  لرستان از شریف‌ترین کارگران هستند و علارقم همه مشکلات و مسائلی که وجود دارد با بصیرت و تجزیه‌ وتحلیل درستی که از مسائل داخلی و بین‌المللی دارند سعی کردند نهایت همکاری را در چارچوب کاری خود با همه دستگاه‌ها و متولیان امر داشته باشند.

وی بیان کرد: نقش کارفرما به‌عنوان یک ضلع سه‌جانبه گرایی در قانون مشخص‌شده است و با سرمایه و ظرفیت به بسترسازی جامعه کمک می‌کند.

رئیس مجمع کارگران لرستان گفت: دولت به‌عنوان ضلع اثرگذار جامعه کارگری و کارفرمایی بنگاه‌های اقتصادی را با مشوقه‌های حمایتی حمایت کند.

عبدی زاده تصریح کرد: مشکل جامعه کارگری و کارفرمایی در بحث حقوق نیست بلکه در سرمایه‌گذاری، واردات بی‌رویه و سودهای کلان است، امروزه با توجه به عدم بازپرداخت تسهیلات بانکی برخی از بنگاه‌ها با مشکل مواجه شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: دولت به‌عنوان ضلع اصلی کارگر و کارفرما باید پیگیر مسائل و مشکلات باشد و در بدو دولت تدبیر و امید برخی از مسائل باهمت و ارشادات مقام معظم رهبری تحقق پیدا کرد.

رئیس مجمع کارگران لرستان گفت: برای اولین بار در بحث پایه حقوق کارگران در دولت تدبیر و امید قدم‌های خوبی برداشته شد و با اینکه حق کارگری و حق مسکن در طول انقلاب اسلامی تغییری نداشته بود امسال برای اولین بار جهش خوبی در این زمینه انجام‌شده است.

وی اظهار داشت: از دولت انتظار می‌رود  به‌عنوان ضلع اثرگذار، بنگاه‌های اقتصادی را با مشوقه‌های حمایتی حمایت کند چراکه چرخیدن این کارگاه‌ها مصادف با چرخیدن زندگی کارگران است.

 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز