آغاز برداشت برگ سبز چای با حضور استاندار گیلان

۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۱۸:۴۴:۳۴
کد خبر: ۲۸۱۴۲۷
آغاز برداشت برگ سبز چای با حضور استاندار گیلان
برداشت برگ سبز چای با حضور استاندار گیلان در لنگرود آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان: دکتر محمدعلی نجفی با حضور در باغات چای کومله لنگرود ضمن شنیدن دغدغه‌ها و مسائل کشاورزان اطمینان خاطر داد : دولت همچون سال گذشته و با قوت هر چه بیشتر حمایت از چایکاران را ادامه خواهد داد.

نماینده عالی دولت با اشاره به آغاز فصل برداشت برگ سبز چای با بیان اینکه  الحمدا... شاهد حضور پر شور ونشاط کشاورزان عزیز درباغات چای هستیم تصریح کرد : باتوجه به تدابیر صورت گرفته توسط دولت سال خوب را برای تولید کنندگان، باغداران و صنعت گران بخش چای نوید می دهیم .

دکتر نجفی  افزود : به لحاظ اینک بیش از 90 درصد چای کشور در گیلان تولید می‌گردد لذا حساسیت ما در این بخش بیشتر است.

وی از فراهم کردن ساز و کار مناسب برای پرداخت بهای برگ سبز چای خبر داد و افزود : خوشبختانه تدابیر و تمهیداتی اندیشیده شده تا چایکاران بتوانند با خیالی آسوده، اقدام به برداشت برگ سبز چای کرده و بموقع بهای آن را دریافت کنند.

وی افزود : تا حال حاضر، یکصد کارخانه چایسازی موفق به انعقاد قرارداد با سازمان چای کشور در مورد خرید تضمینی برگ سبز چای شده اند و بقیه واحدها نیز آماده عقد قرارداد هستند.

استاندار گیلان همچنین در ادامه سفر خود به شهرستان لنگرود ولاهیجان  با حضور در چند کارخانه چایسازی ضمن گفتگو با دست اندرکاران این کارخانجات از نزدیک در جریان روند فعالیت آنها قرار گرفت .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز