مدیرعامل باشگاه کاسپین قزوین:

در زنجان، حریف اصفهانیان نشدیم

۱۳۹۴/۰۲/۱۰ - ۰۸:۵۸:۴۴
کد خبر: ۲۸۱۴۸۷
در زنجان، حریف اصفهانیان نشدیم
صفری: حق مسلم تیم فوتبال کاسپین قزوین را در دیدار مقابل شهرداری زنجان زیرپا گذاشتند و ما عملا حریف فریدون اصفهانیان نشدیم.

به گزارش خبرنگار برنا در قزوین؛ علی صفری مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی کاسپین قزوین پس از دیدار این تیم مقابل تیم فوتبال شهرداری زنجان در گفتگو با برنا، اظهار داشت: بازیکنان ما با شرایط روحی بسیار خوبی راهی زنجان شدند تا پس از برد شیرین خانگی ابوملسم، این بار 3 امتیاز حساس بازی زنجان را به دست بیاورند اما متاسفانه با ناداوری هایی که صورت گرفت حق فوتبال قزوین را زیر پا له کردند.

صفری افزود: در نیمه اول این دیدار حساس که نقش تعیین کننده ای در معرفی تیم برتر این گروه برای حضور در لیگ دسته اول داشت، دو تیم بازی متعادلی را ارائه کردند و بدون رد و بدل شدن گلی راهی رختکن شدند.

این مقام مسول تصریح کرد:‌ با آغاز نیمه دوم بازی، بازیکنان کاسپین توپ و میدان را در اختیار گرفتند و موفق شدند در دقایق 55 و 60 به وسیله سهیل گودرزی و سعید الیاسی، نتیجه بازی را به سود خود رقم بزنند.

مدیرعامل کاسپین ادامه داد و گفت: در ادامه این رقابت نفس گیر و در دقیقه 65 بازی، داور علاوه بر اعلام پنالتی که به هیچ وجه درست، سهیل گودرزی بازیکن گلزن ما را نیز بی جهت از زمین مسابقه اخراج کرد و 15 دقیقه بعد نیز به همین منوال با اعلام پنالتی دیگری عملا نتیجه بازی را عوض کرد.

وی خاطرنشان کرد: فریدون اصفهانیان رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال کشور نیز در ورزشگاه حاضر بود و همگان دیدند با انتخاب یک داور بی تجربه چطور حق ما را خوردند.

صفری تصریح کرد: پس از اعلام پنالتی دوم که ما قصد داشتیم تیم را از زمین خارج کنیم، ناظر فدراسیون به شخص بنده گفت که پنالتی ها به هیچ وجه درست نیستند اما شما بازی را ترک نکنید و ما به احترام فدراسیون تا انتهای بازی در زمین حاضر شدیم.

این مقام مسوول افزود: در پایان بازی برخی تماشاگران، کادر فدراسیون و حتی بعضی از بازیکنان تیم زنجانی در تماس با ما طلب حلالیت کردند و گفتند ناداوری در این بازی کاملا محسوس بود اما چه کنیم که ما در زنجان نتوانستیم حریف آقای اصفهانیان شویم.

مدیرعامل کاسپین تاکید کرد: مسوولان ورزش و فوتبال قزوین بدانند که حق فرزندان استان ما را در زنجان پایمال کردند و هیچ کس هم در حال حاضر جوابگوی این حق کشی مسلم نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز