تقدیر معاون امور عمرانی استاندار از اعضای منتخب تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۹۸ فرانسه

۱۳۹۴/۰۲/۱۰ - ۱۰:۴۴:۱۳
کد خبر: ۲۸۱۵۱۶
تقدیر معاون امور عمرانی استاندار از اعضای منتخب تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۹۸ فرانسه
معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی و نماینده مجری طرح احیاء دریاچه ارومیه در استان از اعضای منتخب تیم ملّی فوتبال کشورمان در جام جهانی 98 فرانسه تقدیر کرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، در آیین تقدیر از ملی پوشان کشورمان جمعی از مسئولین اجرایی آذربایجان غربی ، پیشکوتان ورزشی و فوتبالیستهای شاخص استان حضور داشتند، دکتر هادی بهادری با اهداء لوح سپاس و هدایایی از تلاش اعضای منتخب تیم فوتبال جمهوری اسلامی ایران در جام جهانی 98 فرانسه قدردانی کرد.

دکترهادی بهادری در این مراسم که در سالن اجتماعات هتل تازه تاسیس آنای ارومیه برگزار شد گفت: اسطوره های ورزشی کشورمان همواره در اعتلای برنامه های فرهنگی جامعه نقش آفرین بوده اند و امروز بخشی از این حرکت در کمک به احیاء دریاچه ارومیه به دست جمعی از فوتبالیست های شاخص کشورمان اجرایی می شود که کمک شایانی است.

وی افزود: با دستور صریح ریاست محترم جمهوری در نخستین جلسه هیئت دولت در سال 92 ستاد ملّی احیاء دریاچه ارومیه کار خود را با مشارکت علمی دانشگاه صنعتی شریف آغاز کرد و به دنبال آن از 8 ماه گذشته فعالیت این ستاد در آذربایجان غربی آغاز شد و امروز شاهد نخستین فعالیت رسمی فرهنگی – اجتماعی این ستاد در عرصه جذب مشارکت های مردمی در احیاء دومین دریاچه شور دنیا هستیم.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد:از ابتدای سال 94 و پس از چند ماه برنامه ریزی جامع در سال گذشته فعالیت رسمی این ستاد آغاز شده است و تقارن نخستین اقدام فرهنگی – اجتماعی با میلاد با سعادت امام جواد علیه السلام و حضورفوتبالیست های شاخص در کناردریاچه ارومیه را باید به فال نیک گرفت.

دکتر هادی بهادری افزود: بسیاری از اقدامات احیاء دریاچه ارومیه در حوزه عمرانی و فنی است ولی نگاه دولت به مسائل فرهنگی در کنار مسائل عمرانی نگاه جدیدی است که می تواند در بسیاری از مسائل با جلب مشارکت های مردمی راهگشا باشد.

مسئول دفتر استانی ستاد ملّی احیاء دریاچه ارومیه از علی دایی ، اسطوره فوتبال کشورمان به دلیل اظهارات درخور توجه در برنامه زنده تلویزیونی که در شبکه استانی صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی پخش شد تقدیر کرد و گفت: اظهارات این ورزشکار نخبه که از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف است قطعاً در پیشبرد اهداف ستاد و برنامه ریزی های فرهنگی آن موثر خواهد بود .

مهدی مناجاتی سرمربی تیم ملّی فوتبال کشورمان در دهه 60 شمسی دیگر سخنران این مراسم بود که حضور قهرمانان و پهلوانان کشور در قالب یک تیم برای حضور در برنامه های فرهنگی را فرصتی قابل توجه در مشارکت ورزشکاران در فعالیتهای اجتماعی برشمرد و گفت:در این تیم بسیاری از ورزشکاران محبوب مردم عضو هستند و با حضور در برنامه های مختلف از جمله کمک به بیماران خاص وظیفه خود در یاری رساندن به همنوعانشان را به بهترین شکل انجام می دهند.

پیشکسوت شاخص فوتبال کشورمان افزود: 30 سال پیش درقالب تیم پاس تهران به ارومیه سفر کردم و از نزدیک دریاچه ارومیه را دیدم و دیدن دریاچه ارومیه در این حال حس خوبی ندارد و از اینکه مسئولان برای احیاء آن از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند خوشحالم.

وی تصریح کرد: کمک به احیاء دریاچه ارومیه وظیفه هر ایرانی به ویژه آنها که پرچم این مملکت را بالا برده اند است و هیچ کس نباید از کمک به احیاء دریاچه ارومیه غافل شود.

 در این مراسم مدیرعامل باشگاه 90 ارومیه نیز از حضور فوتبالیستهای شاخص کشورمان در ارومیه و تلاش مسئولان برای برگزاری دیدار دوستانه در ارومیه تقدیر کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز