مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

اصل تکریم مقام معلم باید به دست مردم سپرده شود

۱۳۹۴/۰۲/۱۰ - ۱۴:۱۹:۱۰
کد خبر: ۲۸۱۵۷۴
اصل تکریم مقام معلم باید به دست مردم سپرده شود
قاسمی: در موضوع تکریم مقام معلم ضروری است تمام آحاد جامعه ورود پیدا کنند و این موضوع به شکل واقعی مردمی شود.

به گزارش خبرنگار برنا در قزوین؛ سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته معلم برگزار شد، اظهار داشت: شان و جایگاه والای معلم بر هیچ کسی پوشیده نیست و در این زمینه معتقدم، رسانه ها آنطور که شایسته اقدام به تبیین این موضوع در بین جامعه نپرداخته اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: معلم در جامعه ما بیش از آن که نیاز به مادیات داشته باشد، نیاز به عزت و احترام دارد و بایستی این مورد بیش از گذشته مورد توجه مردم و مسوولان قرار گیرد.

وی تصریح کرد: برای تکریم مقام و منزلت معلم باید از خودمان شروع کنیم، ما نقش مدیریتی داریم و در برابر همه معلمان وظیفه و تکلیفی داریم که کاری را در این زمینه انجام دهیم.

این مقام مسوول در ادامه خاطرنشان کرد: شأن و جایگاه معلم با هیچ صنفی قابل مقایسه نیست، در موضوع تکریم مقام معلم ضروری است تمام آحاد جامعه ورود پیدا کنند و این موضوع به شکل واقعی مردمی شود.

قاسمی افزود: سایر دستگاه‌ها نیز باید آموزش و پرورش را یاری کنند، ما باید تمامی مطالبات خود را در حال و گذشته پیگیری کنیم و به نتیجه مطلوب برسیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین همچنین به برگزاری همایش ها و جشن های گرامیداشت هفته معلم اشاره ای داشت و گفت: در این ایام با دعوت از بزرگان سیاسی و اجتماعی کشور و استان، قصد داریم به بهترین نحو در خدمت فرهنگیان عزیز باشیم و قرار بر این است تا در روز 16 اردیبهشت ماه و با حضور دکتر نوبخت سخنگوی دولت تدبیر و امید در قزوین، از معلمان نمونه و پیشکسوتان فرهنگی استان تقدیر صورت بگیرد.

نظر شما