دبیرکل حزب مردم سالاری در گچساران:

اصلاح‌طلبی در انحصار کسی نیست

۱۳۹۴/۰۲/۱۲ - ۰۰:۰۷:۱۴
کد خبر: ۲۸۱۸۰۶
اصلاح‌طلبی در انحصار کسی نیست
کواکبیان بااشاره به فرمایشات فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص تیم مذاکره خاطر ابراز داشت: از دوستانی که می‌خواهند چوب لای چرخ دولت بگذارند دست بردارند وتوصیه می‌کنم یکی دو ماه اجازه بدهند مذاکرات صورت بگیرد و برای دلسوزی مردم تلاش کنند .

به گزارش خبرگزاری برنا از کهکیلویه و بویراحمد؛ همایش حزب مردم‌سالاری با حضور مصطفی کواکبیان، دبیرکل حزب مردم‌سالاری، غلامرضا تاجگردون، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از اصلاح‌طلبان استان کهکیلویه و بویارحمد در گچساران برگزار شد.

دبیرکل حزب مردم سالاری در این همایش با اشاره به وظایف و رسالت دولت در مقابل مردم گفت: هر دولتی در مقابل مردم خود وظایف و رسالت‌هایی دارد که باید در راستای عدالت به همه آنها توجه ویژه ای داشته باشد.

 مصطفی کواکبیان با اشاره به سخنانی از مولای متقیان، حضرت علی (ع) افزود: معیشت و اقتصاد مردم و جامعه موضوع مهمی است که از وظایف اصلی دولت‌ها به شمار می‌آید.

وی جمع آوری مالیات، تامین معیشت مردم و بررسی مشکلات مردم را از وظایف دولت دانست و اذعان کرد: در این خصوص باید ببینیم دولت در زمینه عدالت تا چه اندازه خوب عمل کرده است.

کواکبیان یکی از فعالیت های دولت را در عرصه نبرد دیپلماسی و تامین امنیت دانست و ادامه داد: دومین وظیفه دولت تامین امنیت در کنار معیشت مردم است که از این حیث، هم امنیت داخلی و هم امنیت خارجی هر دو مهم هستند.

این فعال سیاسی تصریح کرد: کشور اکنون در نبرد سخت دیپلماتیک با دشمن است که این تلاش‌ها و نبردهای دیپلماتیک برای تامین امنیت مردم است.

وی صدور قطعنامه و تحریم‌های اروپا، کنگره آمریکا و دولت آمریکا علیه ایران را ظالمانه خواند و اظهار داشت:‌ دولت قبلی قطعنامه‌های ظالمانه علیه کشور را کاغذ‌ پاره می‌دانست در حالی که دشمنان ما در شورای امنیت برای ما توطئه می‌کردند.

کواکبیان با اشاره به تلاش دولت در زمینه تامین امنیت و بهبود وضعیت معیشت و اقتصاد کشور افزود: سازندگی و پیشرفت جامعه در زیر ساخت‌ها غیر از بحث اقتصاد و معیشیت مردم است و باید به عدالت رعایت و رفتار شود.

وی با انتقاد از دولت قبل افزود:‌ برخی دوستان فکر می‌کنند اصلاحات از دوره خاتمی شروع شده ولی اصلاحات در متن دین است و حتی در نهج البلاغه هم اصلاحات هست.

کواکبیان با اشاره به اهمیت اخلاق محوری در نظام جمهوری اسلامی گفت: شعار حزب مردم سالاری ایجاد دولت اخلاق و کابینه اخلاق محور است.

دبیرکل حزب مردم سالاری به پاسداری اخلاق اجتماعی در اصل 121 قانون اساسی اشاره کرد و ابراز داشت: برای تامین دولت رفاه اصلاح طلبان باید اصولی را رعایت کنند و اصولگرایان برای ادامه باید اصلاح طلبانه رفتار کنند.

این فعال سیاسی سومین وظیفه دولت‌ها را از نگاه مولای متقیان، هدایت و اصلاح جامعه خواند و تصریح کرد:‌ اصلاحات نیاز جامعه است و باید مورد توجه ویژه دولت باشد.

وی با بیان اینکه از اوایل انقلاب تاکنون می‌گوئیم باید معنویت در جامعه حاکم شود، ولی از اخلاق غافل بودیم، یادآور شد: اگر در اخلاق و مادیات به خوبی کار نکنیم مقابل غرب، حرفی برای گفتن نداریم.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری اصلاح طلبی را در خون جامعه دانست و تصریح کرد:‌ اصول‌گرایان برای آنکه در جا نزنند باید اصلاح‌طلب باشند و هیچ اصلاح‌طلبی هم نمی‌تواند اصول را نادیده بگیرد.

کواکبیان با تاکید بر اینکه اصلاح‌طلبی در انحصار کسی نیست، ادامه داد: در مجلس نهم برای معرفی لیست بر من خرده می‌گرفتند در حالی که در همان مجلس، آقای نجفی یک رای کم آورد و افتاد و اصلاح‌طلبان افسوس می‌خوردند چرا یک نماینده کمتر دارند.

وی گفت: این افسوس برای این بود که برخی اصلاح‌طلبان انتخابات را تحریم کرده بودند.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری عمران و آبادانی را وظیفه چهارم دولت عنوان کرد و اضافه کرد:‌ دولت باید به وضعیت زندگی فرهنگیان توجه کند.

کواکبیان با اشاره به فرمایشات فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تیم مذاکره کننده ابراز داشت: از دوستانی که می‌خواهند چوب لای چرخ دولت بگذارند می خواهم از این کارها دست بردارند و توصیه می‌کنم یکی، دو ماه اجازه بدهند مذاکرات صورت بگیرد و برای دلسوزی مردم تلاش کنند.

وی در خصوص استانی شدن انتخابات خاطرنشان کرد:با اجرای طرح استانی شدن انتخابات، علاوه بر تقویت احزاب در این کشور و وحدت استانی، کم شدن هزینه دولت، مشارکت بیشتر و رقابت بهتر، خرید و فروش رای کم می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز