معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان:

جشنواره های ورزشی گام مهمی در زمینه جذب سرمایه گذار در لرستان دارد

۱۳۹۴/۰۲/۱۲ - ۱۲:۰۸:۵۹
کد خبر: ۲۸۱۸۴۰
جشنواره های  ورزشی گام مهمی در زمینه جذب سرمایه گذار در لرستان دارد
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت::اینگونه برنامه ها می تواند گام مهمی در راستای ایجاد بستر های لازم در زمینه جذب گردشگر وسرمایه گذار در استان باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، سیدسعید شاهرخی در جلسه برگزاری نخستین جشنواره ورزشهای هوایی در لرستان با اشاره به اینکه این جشنواره باعث ترویج نشاط اجتماعی و سلامت در جامعه خواهد شد اظهار داشت: در این راستا همه دستگاه های اجرایی استان موظف به ایجاد بستری مناسب برای گسترش ورزش های همگانی و اجتماعی هستند.
وی تصریح کرد : ایجاد شرایط و بستر های لازم در راستای فرهنگ مشارکت و نشاط اجتماعی برای حضور جوانان در برنامه های سالم و بانشاط امری لازم در سطح جامعه است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: برگزاری جشنواره های ورزشی باعث نشاط اجتماعی در سطح جامعه می شود.
شاهرخی با تاکید بر ظرفیت ها و توانمندی های مطلوب موجود در سطح استان گفت: در راستای برگزاری اینگونه برنامه های می توان از همه ظرفیت های استان به نحو مطلوب و مناسبی به منظور معرفی فرهنگ، طبیعت و توانمندی این استان استفاده کرد و در جهت توسعه و تعالی استان در تمام زمینه ها گام برداشت.
وی افزود: اینگونه برنامه ها می تواند گام مهمی در راستای ایجاد بستر های لازم در زمینه جذب گردشگر و سرمایه گذار در استان باشد.
این جشنواره از بیست و چهارم تا بیست و ششم اردیبهشت ماه جاری با حضور 150ورزشکار از سراسر کشور در شهرستان خرم آباد برگزار خواهد شد.

نظر شما