استاندار هرمزگان مطرح کرد:

هنگام به جزیره سلامت ایران تبدیل شود

۱۳۹۴/۰۲/۱۳ - ۰۷:۱۷:۰۸
کد خبر: ۲۸۱۸۹۴
هنگام به جزیره سلامت ایران تبدیل شود
استاندار هرمزگان پیشنهاد داد تا با کمک سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری جزیره هنگام به نخستین جزیره سلامت ایران تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان؛ جاسم جادری در دیدار با سعید سلطانی فر، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، عنوان کرد: استان هرمزگان یکی از مقاصد اصلی حضور و اقامت گردشگران در کشور است و باید مناطق ویژه گردشگری در آن توسعه یابد.

وی ادامه داد: جاذبه های گردشگری هرمزگان همچون برخورداری از 900 کیلومتر ساحل، جزایر 14 گانه، مناطق آزاد تجاری در کنار جنگل های حرا و طبیعت بکر هرمزگان فضای مناسبی را برای گردشگران و مسافران فراهم کرده است.

استاندار هرمزگان ضمن تقدیر از تلاش های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در هرمزگان، پیشنهاد داد تا با کمک این سازمان جزیره هنگام به نخستین جزیره سلامت ایران تبدیل شود.

جادری تصریح کرد: جزیره هنگام با طبیعت بکر و دیدنی های فراوان می تواند به مکانی برای جذب گردشگر و استراحت مسافرین داخلی و خارجی تبدیل شود.

وی با بیان اینکه این طرح در شورای معاونین استانداری هرمزگان مطرح و در حال پیگیری است، اظهار داشت: نقش سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و شورای عالی مناطق آزاد کشور در عملیاتی کردن این طرح مهم و ماندگار در دولت تدبیر و امید، بسیار تاثیرگذار است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز